تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 18:06
کد خبر : 94800

آغاز فراخوان جشنواره ملی «زن و علم»

آغاز فراخوان جشنواره ملی «زن و علم»

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی) فراخوان صادر کرد. پارک علم و فناوری گیلان اعلام کرد: چهارمین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی) ، با هدف تجلیل از زنان نخبه و فعال علمی ، فرهنگی و اجتماعی ، با همکاری معاونت فرهنگی

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی) فراخوان صادر کرد.

پارک علم و فناوری گیلان اعلام کرد: چهارمین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی) ، با هدف تجلیل از زنان نخبه و فعال علمی ، فرهنگی و اجتماعی ، با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده ، کمیسیون ملی یونسکو- ایران برگزار می‌شود.

این جشنواره ملی در ۲ بخش رقابتی بانوان فعال دانشگاهی و بانوان فعال اجتماعی برگزار می‌شود.

بانوان فعال دانشگاهی در ۶ گروه علمی فنی مهندسی ، علوم پایه ، علوم انسانی ، علوم پزشکی ، هنر و معماری ، کشاورزی ، دامپزشکی و محیط زیست با یکدیگر رقابت می کنند.

بانوان فعال اجتماعی هم ، به عنوان بانوان کارآفرین ، صاحبان مشاغل دانش‌بنیان ، بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی و بانوان خیر در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند اسناد و مداراک خود را حداکثر تا ۳۱ اردیبهشت به سامانه جشنواره به نشانی http://wsfestival.ir ارسال کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.