تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1400 - 11:57
کد خبر : 94369

۴۳ هزار کیلومتر خطوط گاز در گیلان نشت یابی شد

۴۳ هزار کیلومتر خطوط گاز در گیلان نشت یابی شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به توسعه گازرسانی و ضرورت مستمر بازرسی تاسیسات و خطوط گاز گفت: برهمین اساس ؛ طی سال گذشته۴۳ هزار کیلومتر خطوط گاز در استان نشت یابی شد. حسین اکبر عصر دوشنبه در این باره اظهار داشت: این میزان نشت یابی نسبت به مدت مشابه

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به توسعه گازرسانی و ضرورت مستمر بازرسی تاسیسات و خطوط گاز گفت: برهمین اساس ؛ طی سال گذشته۴۳ هزار کیلومتر خطوط گاز در استان نشت یابی شد.

حسین اکبر عصر دوشنبه در این باره اظهار داشت: این میزان نشت یابی نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ ، ۷۲ درصد رشد داشته است و در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تمامی مراحل و عملیات نشت یابی توسط تجهیزات و سیستم های به روز و استاندارد انجام می پذیرد، افزود: شرکت گاز گیلان با برنامه ریزی و زمانبندی مناسب، عملیات نشت یابی از خطوط گاز استان را در سال ۹۹ در همه مناطق استان به انجام رساند و تمامی ایستگاه ها، شیرها، شبکه ها و خطوط توزیع گاز در استان مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: بازرسی مستمر از تاسیسات و خطوط گاز درجهت حفظ ایمنی و پایداری جریان گاز مشترکان از الزامات و اهداف مهم این شرکت محسوب می شود.

اکبری افزود: علاوه بر نشت یابی خطوط گاز، در سال گذشته یک هزار و ۵۰۷ مورد نشت یابی از ایستگاه ها و بیش از ۹۶۳ هزار مورد نشت یابی از علمک ها و انشعابات گاز در استان به ثبت رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: شرکت گاز برای حفظ ایمنی و پایداری خطوط، تمامی تاسیسات گاز را تا درب منازل مردم و مشترکان مورد بازرسی و نشت یابی قرار می دهد و مسئولیت حفظ ایمنی در داخل منازل بر عهده مشترکان می باشد .

مدیرعامل شرکت گاز گیلان تصریح کرد: لازم است تا مصرف کنندگان گاز طبیعی هرچند وقت یکبار با بررسی وسایل گازسوز، ایمنی منازل خود را تضمین کنند.

بیش از یک میلیون و ۱۲۲ هزار مشترک (۹۸ درصد خانوارهای شهری و روستایی استان) از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.