تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1395 - 18:32
کد خبر : 9429

با حضور ۲۱ تیم مسابقات قهرمانی کشتی کشور در انزلی برگزار شد

با حضور ۲۱ تیم مسابقات قهرمانی کشتی کشور در انزلی برگزار شد

جارستان-مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی کشور با حضور ۲۱ تیم در منطقه آزاد انزلی برگزار شد. مسابقات قهرمانی کشتی با حضور ۱۵۴ کشتی‌گیر، مربی و سرپرست در قالب ۱۱ تیم از استان‌های خراسان شمالی، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، گیلان، هرمزگان، همدان و یزد پیش از

جارستان-مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی کشور با حضور ۲۱ تیم در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

مسابقات قهرمانی کشتی با حضور ۱۵۴ کشتی‌گیر، مربی و سرپرست در قالب ۱۱ تیم از استان‌های خراسان شمالی، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، گیلان، هرمزگان، همدان و یزد پیش از ظهر امروز در  منطقه آزاد انزلی آغاز شد و کشتی‌گیران مذکور در رشته فرنگی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

در دسته آزاد نیز ۱۴۰ کشتی‌گیر، مربی و سرپرست از ۱۰ استان قزوین، خراسان رضوی، گیلان، مرکزی، زنجان، اردبیل، قم، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و کیش حضور دارند که از ۲۴ تا ۲۵ به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان بوده که با حضور مسؤولان کشوری و استانی و روسای فدراسیون کشتی، کمیته فنی و شورای فنی مسابقات در مرکز همایش و نمایشگاه‌های منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

مسابقات دسته فرنگی در هشت وزن ۵۹، ۶۶، ۷۱، ۷۵، ۸۰، ۸۵، ۹۸، ۱۳۰ برگزار می‌شود و دسته آزاد نیز در هشت وزن  ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰ ۷۴، ۸۵، ۹۷، ۱۲۵ است.

مسابقات مذکور در سه منطقه برگزار می‌شود که استان گیلان منطقه دوم این رقابت‌ها است و در این رقابت‌ها ۱۲۰ نفر در رشته فرنگی و ۱۰۰ نفر در رشته آزاد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

خبرگزاری فارس از بندرانزلی،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.