تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1400 - 21:48
کد خبر : 94135

استقبال کم مردم گیلان از خرید مرغ قطعه‌بندی شده

استقبال کم مردم گیلان از خرید مرغ قطعه‌بندی شده

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیر اتحادیه مرغداران گیلان گفت: مرغ قطعه‌بندی گران‌تر از مرغ کامل است و به همین دلیل مردم تمایل چندانی برای نوع خرید مرغ ندارند. فرهاد گیاهی با بیان اینکه خرید مرغ قطعه‌بندی قبلا با تفاوت قیمت بالایی وارد بازار می‌شد، گفت: طبق مصوبه قرارگاه ساماندهی مرغ، از این پس مرغ

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیر اتحادیه مرغداران گیلان گفت: مرغ قطعه‌بندی گران‌تر از مرغ کامل است و به همین دلیل مردم تمایل چندانی برای نوع خرید مرغ ندارند.

فرهاد گیاهی با بیان اینکه خرید مرغ قطعه‌بندی قبلا با تفاوت قیمت بالایی وارد بازار می‌شد، گفت: طبق مصوبه قرارگاه ساماندهی مرغ، از این پس مرغ قطعه‌بندی و مرغ کامل با قیمت‌های مصوب به دست مصرف کننده خواهد رسید.

وی در خصوص میزان استقبال مشتریان برای خرید مرغ های قطعه‌بندی، افزود: ما افزایشی را در این خصوص شاهد نیستیم و به دلیل قیمت بیشتری که دارد، استقبال چندانی از خرید مرغ قطعه بندی نمی‌شود.

گیاهی خاطرنشان کرد: با وجود وضعیت اقتصادی فعلی مردم، افراد زیادی توان خرید مرغ قطعه بندی ندارند.

مدیر اتحادیه مرغداران گیلان اعلام کرد: برای تامین مرغ ماه مبارک رمضان هیچ مشکلی وجود ندارد و در صورت بروز هر گونه کمبود در روزهای آتی، برای توزیع مرغ منجمد اقدام خواهد شد.

وی افزود: شهرستان‌های صومعه‌سرا، رشت و رودبار از بزرگترین قطب های تولید مرغ استان هستند و همچنان متقاضیان جدید برای ورود به مرغداری را نیز شاهد هستیم.

گیاهی تصریح کرد: در حال حاضر که قیمت مرغ گرم برای مصرف کننده ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است و مصوب شده است که متناسب با این قیمت، مردم بتوانند مرغ دریافت کنند و افزایش قیمت مرغ قطعه‌بندی شده بر مبنای این قیمت باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.