تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1400 - 21:40
کد خبر : 93820

آغاز توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی در گیلان

آغاز توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی به همراه ۶۰ سری جهیزیه از عصر امروز دوشنبه در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان گیلان آغاز شد. نماینده ولی فقیه در استان گیلان در جریان این مراسم افزود : مردم ولایتمدار و بسیجیان گیلان امروز به یاری هموطنان خود شتافته

جارستان به نقل از ایرنا؛ توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی به همراه ۶۰ سری جهیزیه از عصر امروز دوشنبه در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان گیلان آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در جریان این مراسم افزود : مردم ولایتمدار و بسیجیان گیلان امروز به یاری هموطنان خود شتافته اند و در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه تلاش می کنند در این دوران سخت به کمک همنوعان خود بشتابند.

آیت الله رسول فلاحتی افزود: با توجه به اینکه در آستانه حلول ماه مبارک رمضان هستیم این بسته ها به نیازمندان رسانده می شود و امید است مردم ولایتمدار گیلان همچنان به حمایت و کمک های خود به اقشار ضعیف ادامه دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در آغاز این رزمایش که در لشگر ۱۶ قدس گیلان در رشت برگزار شد، گفت : کار آغاز توزیع سه هزار بسته معیشتی بین نیارمندان تا قبل از آغاز ماه رمضان به انجام می شود و بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان این ماه مبارک ۴۴ هزار بسته معیشتی توزیع می شود.

سردار محمد عبدالله پور افزود: همچنین در این فاصله زمانی ۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهداء می شود که ارزش مجموع بسته های معیشتی و نیز تعداد جهیزیه حدود ۱۵۰ میلیارد ریال می باشد که بین افراد نیازمند توزیع می گردد.

وی بیان کرد: از ابتدای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه تاکنون نیز ۳۳۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۳۷ میلیارد تومان در استان گیلان توزیع شده و هدف آن است که تا پایان این همه گیری کرونا سپاه گیلان در کنار مردم خواهد بود و به یاری نیازمندان خواهد شتافت.

وی اضافه کرد: همچنین انتظار است با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مسئولان و مردم همچنان ما را در این مواسات یاری دهند و بیش از پیش به یاری محرومان بشتابند ضمن اینکه از آغاز این طرح نیز در گیلان مساجد، پایگاه ها و هیات امنا به افراد نیازمند کمک می کنند اما این کمک ها کمتر رسانه ای می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: برای توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی و ۶۰ سری جهیزیه تصمییم گرفتیم آغاز این طرح را در لشگر ۱۶ قدس گیلان برگزار کنیم لشگری که مجاهدانه در این مدت ما را یاری و کمک کرد و عملکرد فوق العاده ای داشت.

سردار عبداله پور تصریح کرد: لشگر ۱۶ قدس گیلان یادآور رشادت ها و شهدای گرانقدری است که در طول دفاع مقدس جانانه از خاک میهن اسلامی دفاع کردند و هم اینک نیز در سنگری دیگر همچنان به مجاهدت خود ادامه می دهند و یاری رسان نیازمندان هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.