تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1400 - 13:06
کد خبر : 93620

جانشین ستاد کرونای گیلان عنوان کرد؛ آغاز تعطیلات کرونایی مشاغل در گیلان/ پلمب دو هفته ای اصناف متخلف

جانشین ستاد کرونای گیلان عنوان کرد؛ آغاز تعطیلات کرونایی مشاغل در گیلان/ پلمب دو هفته ای اصناف متخلف

جارستان: جانشین ستاد کرونای گیلان، با بیان اینکه فقط مشاغل گروه یک در شهرستان های قرمز می توانند فعالیت کنند، گفت: مشاغل گروه دو، سه و چهار از امروز تا ۱۴ روز تعطیل خواهند بود. محمود قاسم نژاد، با ابراز تاسف از اوج گیری بیماری کرونا در سطح کشور و استان گیلان، اظهار کرد: براساس تصمیم ستاد ملی مدیریت

جارستان: جانشین ستاد کرونای گیلان، با بیان اینکه فقط مشاغل گروه یک در شهرستان های قرمز می توانند فعالیت کنند، گفت: مشاغل گروه دو، سه و چهار از امروز تا ۱۴ روز تعطیل خواهند بود.

محمود قاسم نژاد، با ابراز تاسف از اوج گیری بیماری کرونا در سطح کشور و استان گیلان، اظهار کرد: براساس تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از امروز به مدت دو هفته شاهد تعطیلی مشاغل و اصناف خواهیم بود.

وی شهرستان های رضوانشهر، ماسال، شفت و سیاهکل را در وضعیت نارنجی کرونایی دانست و افزود: سایر شهرستان های گیلان قرمز هستند.

جانشین ستاد کرونای استان گیلان، با بیان اینکه فقط مشاغل گروه یک در شهرستان های قرمز می توانند فعالیت کنند، گفت: مشاغل گروه دو، سه و چهار از امروز تا ۱۴ روز تعطیل خواهند بود.

قاسم نژاد در گفت و گو با خبر شبکه باران، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری ها را ناظر بر رعایت تعطیلی ها دانست و عنوان کرد: رسیدگی به تخلفات بر عهده کمیته امنیتی و انتظامی ستاد استانی کروناست.

وی از پلمب دو هفته ای واحدهای صنفی متخلف خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگاه های خدمات رسان ضروری در شهرهای قرمز با ۵۰ درصد کارکنان و سایر ادارات با یک سوم کارکنان فعالیت خواهند کرد؛ البته کارکنان مرتبط با حفاظت فیزیکی از ادارات می توانند حضور داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، با بیان اینکه مشاغل گروه یک و دو نیز در شهرستان های نارنجی فعال هستند، یادآور شد: تردد خودروها از شهرهای آبی، زرد و نارنجی به شهرهای قرمز و بالعکس ممنوع است. همچنین پلاک های غیر بومی در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.