تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1400 - 10:30
کد خبر : 93463

در پی شیوع موج چهارم کرونا؛ تعطیلی تمام بازارهای هفتگی در شهرستان رودبار

در پی شیوع موج چهارم کرونا؛ تعطیلی تمام بازارهای هفتگی در شهرستان رودبار

جارستان به نقل از ایسنا؛ فرماندار رودبار گفت: در پی شیوع موج چهارم کرونا تمام بازارهای هفتگی در شهرهای شهرستان رودبار تعطیل خواهند بود و هیچ بازار هفتگی فعالیتی در خصوص عرضه کالا و اقلام نخواهد داشت. هوشنگ عباسقلی‌زاده در جمع اعضای قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله و مبارزه با کرونا ضمن تاکید بر اجرای صحیح

جارستان به نقل از ایسنا؛ فرماندار رودبار گفت: در پی شیوع موج چهارم کرونا تمام بازارهای هفتگی در شهرهای شهرستان رودبار تعطیل خواهند بود و هیچ بازار هفتگی فعالیتی در خصوص عرضه کالا و اقلام نخواهد داشت.

هوشنگ عباسقلی‌زاده در جمع اعضای قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله و مبارزه با کرونا ضمن تاکید بر اجرای صحیح دستورالعمل‌های سازمانی قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله و مبارزه با کرونا کشور، اظهار کرد: با توجه به موج چهارم ویروس کرونا که ۲۵۷ شهرستان کشور را در وضعیت قرمز قرار داده و منجر به آن شده که رودبار نیز در وضعیت قرمز قرار گیرد اجرای تمام مصوبات ستادی قرارگاه مرکزی ستاد مقابله و مبارزه با کرونا الزامی است.

وی با بیان اینکه هر مدیر و دستگاهی که از اجرای صحیح مصوبات این قرارگاه تخطی و کوتاهی کند برخورد جدی با آن مدیر خواهد شد، افزود: برگزاری تمام مراسم عزاداری و عروسی و تجمعات در امامزادگان یا آرامستان‌ها ممنوع است.

رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله و مبارزه با کرونا شهرستان رودبار گفت: در مرحله نخست فعالیت صنفی مشاغل گروه ۱ طبق شیوه نامه‌های تعیین شده مجاز و فعالیت مشاغل ۲،۳،۴ تعطیل است.

عباسقلی‌زاده خاطر نشان کرد: تمام سفرها به خارج از شهرستان و همچنین ورود هرگونه خودروی غیر بومی به شهرستان رودبار خصوصا در تردد شبانه و در ساعت تعیین شده ممنوع و در صورت مشاهده مالک خودرو جریمه سنگین خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمام رستوران‌ها، صرفا بصورت بیرون بر فعالیت خواهند داشت و هتل‌ها هم تعطیل می‌باشند و در صورت عدم توجه به دستورالعمل قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله و مبارزه با کرونا شاهد بالا رفتن آمار مبتلایان و همچنین فوتی‌ها در سطح شهرستان رودبار خواهیم بود.

رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله و مبارزه با کرونا شهرستان رودبار ادامه داد: در پی شیوع موج چهارم کرونا تمام بازارهای هفتگی در شهرهای شهرستان رودبار تعطیل خواهند بود و هیچ بازار هفتگی فعالیتی در خصوص عرضه کالا و اقلام نخواهد داشت.

عباسقلی‌زاده خاطرنشان کرد: ادارات دولتی شهرستان و مراکز آموزشی هم فعالیت کاری خود را به یک سوم کاهش خواهند داد. با همکاری اداره تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف از فعالیت صنوف متخلف در سطح شهرستان بازدید و با خاطیان برخورد جدی خواهد شد.

وی گفت: اتاق اصناف شهرستان رودبار با همکاری اداره صمت نسبت به تعطیلی زیتون فروشی‌های سطح شهرستان اقدام خواهند کرد. به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی نسبت به ممانعت از برگزاری مراسم عروسی و مراسمات ختم با توجه به افزایش تعداد مبتلایان در شهرستان رودبار خصوصا شهر لوشان اقدام جدی صورت خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.