تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 21:44
کد خبر : 93432

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد؛ تکذیب صدور اطلاعیه تعطیلی دو هفته ای کشور

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد؛ تکذیب صدور اطلاعیه تعطیلی دو هفته ای کشور

جارستان: معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن تکذیب صدور اطلاعیه مبنی بر تعطیلی دو هفته ای، از پیشنهاد مکتوب وزیر بهداشت ظرف روزهای گذشته به ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی دوهفته ای برخی مناطق با وضعیت قرمز در کشور خبر داد. دکتر علیرضا رییسی در گفتگو با

جارستان: معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن تکذیب صدور اطلاعیه مبنی بر تعطیلی دو هفته ای، از پیشنهاد مکتوب وزیر بهداشت ظرف روزهای گذشته به ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی دوهفته ای برخی مناطق با وضعیت قرمز در کشور خبر داد.

دکتر علیرضا رییسی در گفتگو با خبرنگار وبدا با اعلام این مطلب، اظهار داشت: در این زمینه خبری تحت عنوان اطلاعیه معاونت بهداشت وزارت بهداشت برای تعطیلی دو هفته ای مناطق قرمز و پیش بینی مرگ روزانه ۶۰۰ نفر در هفته های آتی منتشر شده بود که صحیح نبود و اطلاعیه ای در این مورد صادر نشده است.

وی خاطرنشان کرد: البته ظرف روزهای گذشته، مکاتبه وزیر بهداشت با ستاد ملی کرونا و پیشنهاد تعطیلی دو یا چندهفته ای برخی مناطق انجام شده است و سابق بر این هم این مکاتبات و پیشنهادات حسب وضعیت و شرایط از سوی وزیر بهداشت مسبوق به سابقه بوده است.

دکتر رئیسی افزود: طبیعتا مرجع مسئول و مبدا صدور اطلاعیه در مورد تعطیلی و اعمال محدودیت ها، ستاد ملی مقابله با کرونا است و وزارت بهداشت تذکرات و پیشنهادات کارشناسی خود را به این ستاد متناوبا ارائه کرده و خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.