تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1400 - 13:46
کد خبر : 93118

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد؛افزایش ۲۸۲ درصدی ورود به گیلان در ایام نوروز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد؛افزایش ۲۸۲ درصدی ورود به گیلان در ایام نوروز

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در طرح نوروزی امسال از ۲۳ اسفند لغایت ۱۳ فروردین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد ۲۸۲ درصد افزایش در ورود به استان و ۲۶۳ درصد افزایش در خروج از استان هستیم. فریبرز مرادی، با اشاره به آخرین

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در طرح نوروزی امسال از ۲۳ اسفند لغایت ۱۳ فروردین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد ۲۸۲ درصد افزایش در ورود به استان و ۲۶۳ درصد افزایش در خروج از استان هستیم.

فریبرز مرادی، با اشاره به آخرین گزارش آمار تردد طرح نوروزی در استان گیلان، اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار گیلان، از ۲۳ اسفند لغایت ۱۳ فروردین شاهد تردد دو میلیون و ۲۷۶ هزار و ۹۵۳ خودرو در استان بودیم.

وی از ورود یک میلیون و ۱۷۸ هزار و ۲۲۷ وسیله نقلیه به گیلان در طرح نوروزی خبر داد و افزود: همچنین یک میلیون و ۹۸ هزار و ۷۲۶ وسیله نقلیه از گیلان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ادامه داد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد ۲۸۲ درصد افزایش در ورود به استان و ۲۶۳ درصد افزایش در خروج از استان هستیم.

مرادی، بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با میزان تردد ۵۰۹ هزار و ۹۷۶ وسیله نقیله دانست و تصریح کرد: محور رامسر – چابکسر نیز با میزان تردد ۳۶۸ هزار و ۵۸۴ وسیله نقلیه دومین محور پرتردد استان است.

وی همچنین بیشترین میزان خروجی از استان را از طریق محور آزادراه رشت – قزوین با میزان تردد ۳۹۴ هزار و ۴۶۱ وسیله نقلیه دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ بوده و وسایل نقلیه در ساعات اوج متوسط سرعت ۶۹ کیلومتر در ساعت داشتند.

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح نوروزی تا ۱۷ فروردین ادامه دارد، اضافه کرد: روز گذشته ۴۱ هزار و ۹۹۸ خودرو وارد گیلان و ۶۴ هزار و ۶۶۶ خودرو از گیلان خارج شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.