تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 فروردین 1400 - 11:03
کد خبر : 92993

مدیر کل اوقاف گیلان: باورعمیق به توانمندی های داخلی گامی برای تحقق شعار سال است

مدیر کل اوقاف گیلان: باورعمیق به توانمندی های داخلی گامی برای تحقق شعار سال است

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: باور عمیق همه مسئولان به توانمندی ها و منابع انسانی داخل کشور و حمایت از واحدهای تولیدی گامی برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ است که توسط رهبر معظم انقلاب تعیین راهبرد شده است. حجت الاسلام ستار علیزاده روزپنجشنبه با اشاره به شعار امسال

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: باور عمیق همه مسئولان به توانمندی ها و منابع انسانی داخل کشور و حمایت از واحدهای تولیدی گامی برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ است که توسط رهبر معظم انقلاب تعیین راهبرد شده است.

حجت الاسلام ستار علیزاده روزپنجشنبه با اشاره به شعار امسال با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها عنوان کرد: حمایت عملی و حقیقی از تولید و تولیدکنندگان اهمیت بسزایی دارد که باید در عمل و به طور واقعی مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر پشتیبانی و حمایت و پشتیبانی تولید، خاطر نشان کرد: ورود نمایندگان مجلس در حوزه قانون گذاری برای پشتیبانی و رفع موانع برای تحقق شعار سال اهمیت ویژه ای دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان بیان داشت: اصلاح نظام بانکی برای تامین منابع مالی و کمک به بنگاههای اقتصادی و واحدهای تولیدی به صورت نظامند و هدفمند نیز باید برای تحقق این شعار مورد توجه قرار گیرد.

وی هماهنگی قوای سه گانه در تحقق شعار سال را مهم دانست و خاطر نشان کرد: حمایت و پشتیبانی دقیق و همه جانبه از شرکت های دانش بنیان یکی دیگر از موارد قابل توجه در تحقق شعار سال ۱۴۰۰ است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به نقش مهم رسانه ها در فرهنگ سازی ها افزود : در عین حال شعار جهش تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باید از سوی رسانه ها در فضای مجازی، توسط مراکز علمی و دانشگاهی فرهنگ سازی و تبیین شود و در فرهنگ سازی این شعار اثرگذار تلاش کنند و در واقع تحقق لاین شعار نیازمند عزم و تلاشی همگانی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.