تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردین 1400 - 12:21
کد خبر : 92634

رییس کل بیمه مرکزی: قانون بیمه شخص ثالث هیچ تغییری نکرده است / شایعه ها را جدی نگیرید

رییس کل بیمه مرکزی: قانون بیمه شخص ثالث هیچ تغییری نکرده است / شایعه ها را جدی نگیرید

جارستان به نقل از رکنا: غلامرضا سلیمانی در گفتگوی با رکنا درخصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تغییرات بیمه شخص ثالث، هرگونه تغییر را رد کرد. چندی است که در فضای مجازی موضوع راننده محور شدن بیمه شخص ثالث مطرح شده است. این خبر به رغم عجیب بودن، باعث شده است که

جارستان به نقل از رکنا: غلامرضا سلیمانی در گفتگوی با رکنا درخصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تغییرات بیمه شخص ثالث، هرگونه تغییر را رد کرد.

چندی است که در فضای مجازی موضوع راننده محور شدن بیمه شخص ثالث مطرح شده است. این خبر به رغم عجیب بودن، باعث شده است که مردم دچار نگرانی و سردرگمی شوند. “این که به جای صاحب خودرو، این راننده است که باید بیمه شخص ثالث را خریداری کند. همچنین اگر صاحب خودرو فاقد گواهینامه باشد، نمی تواند از بیمه خودرو استفاده نماید. در این شرایط حتی اعضای یک خانواده نمی توانند به طور مشترک از یک خودرو استفاده کرده و تنها صاحب خودرو می تواند، رانندگی کند. یعنی اعضای خانواده مجبور خواهند شد به شکل جداگانه بیمه ثالث بخرند و حق‌ بیمه بیشتری پرداخت کنند.”

بیمه شخص ثالث هنوز خودرو محور است ، نه راننده محور


وی در پاسخ درخصوص مطرح شدن این شایعات گفت: این خبرها درست نیست. چنین چیزی نیست. ما هنوز بیمه مربوط به راننده محوری را پیاده نکرده ایم. بیمه در حال حاضر خودرو محور است. این اخبار درست نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.