تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1395 - 18:09
کد خبر : 9259

ساماندهی رودخانه‌های رشت جزو مطالبات شهروندان است

ساماندهی رودخانه‌های رشت جزو مطالبات شهروندان است

جارستان-رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت گفت: ساماندهی رودخانه‌های رشت جزو مطالبات شهروندان است. سید امیرحسین علوی ظهر امروز در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: حدود پنج تا شش سال قبل مطالبات شهروندان پیرامون روان‌آب‌های سطحی و پل‌های عابر پیاده بود که امروزه با تلاش شورا

جارستان-رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت گفت: ساماندهی رودخانه‌های رشت جزو مطالبات شهروندان است.

سید امیرحسین علوی ظهر امروز در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: حدود پنج تا شش سال قبل مطالبات شهروندان پیرامون روان‌آب‌های سطحی و پل‌های عابر پیاده بود که امروزه با تلاش شورا و شهرداری این دغدغه‌ها برطرف شده است.

وی با بیان اینکه موضوع ساماندهی رودخانه‌ها برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ادامه داد: برای آزادسازی حاشیه رودخانه‌ها اقدام‌های متعددی انجام داده‌ایم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت خرید بخشی از حاشیه رودخانه‌ها را نیز از دیگر اقدام‌ها در این زمینه عنوان کرد و گفت: حذف آلاینده‌ها دو رودخانه گوهررود و زرجوب به این راحتی امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های شورا در سفر هیأت دولت به گیلان ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور ساماندهی رودخانه‌های رشت اختصاص یافت، افزود: تاکنون از این مبلغ ۱۵ میلیارد تومان جذب استان شده است.

علوی خاطرنشان کرد: اگر سازمانی طرح تخصصی در زمینه ساماندهی رودخانه‌ها دارد اعلام کند اما تاکنون در این زمینه نیز هیچ‌گونه طرحی مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه امروز شنیده‌ایم پولی که قرار بود برای ساماندهی رودخانه‌های رشت هزینه شود برای مشکلات دیگر دو سازمان آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب شهری هزینه شده است، یادآور شد: از استاندار گیلان می‌خواهیم تا این موضوع را پیگیری و دو سازمان مذکور را مواخذه کند.

خبرگزاری فارس از رشت،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.