تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 فروردین 1400 - 16:26
کد خبر : 92558

بیش از ۶ هزار بیمار کرونا در یک روز نقض قرنطینه کرده و سفر رفته‌اند

بیش از ۶ هزار بیمار کرونا در یک روز نقض قرنطینه کرده و سفر رفته‌اند

جارستان به نقل از ایرنا؛ علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: برخی افراد نه تنها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، بلکه با وجود تست مثبت کرونا و اطلاع از بیماری خود، قرنطینه را ترک می‌کنند و این بسیار خطرناک است. تعداد زیادی از افراد تست مثبت کرونا دارند و فقط در یک روز

جارستان به نقل از ایرنا؛ علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: برخی افراد نه تنها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، بلکه با وجود تست مثبت کرونا و اطلاع از بیماری خود، قرنطینه را ترک می‌کنند و این بسیار خطرناک است.

تعداد زیادی از افراد تست مثبت کرونا دارند و فقط در یک روز بیش از هزار کیلومتر جابه‌جا شده‌اند. این به معنی نقض حقوق دیگران است. وقتی کسی می‌داند که به ویروس کرونا مبتلاست و به او توصیه شده در خانه در قرنطینه بماند و سفر رفته، بیماری را با خود به شهرهای دیگر منتقل می‌کند.

سفر بیشتر به شهرهای آبی و زرد انجام شده و جابه‌جایی این افراد مبتلا به شهرهای آبی و زرد می‌تواند منجر به تغییر وضعیت شهرها به نارنجی و قرمز شود.

از میان افراد مبتلا به ویروس کرونا، فقط در روز سوم فروردین ۱۴۰۰، تعداد ۷ نفر بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر، ۳۲ نفر بیش از ۵۰۰ کیلومتر، ۶۰۵ نفر بیش از ۱۰۰ کیلومتر، ۵۷۹ نفر بیش از ۵۰ کیلومتر، هزار و ۳۴۴ نفر بیش از ۲۰ کیلومتر و ۳ هزار و ۶۷۷ نفر تا ۲۰ کیلومتر سفر رفته و قرنطینه را نقض کرده‌اند.

❇️ @eslahaat_press

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.