تاریخ انتشار : دوشنبه 2 فروردین 1400 - 21:13
کد خبر : 92441

چالش دیجیتال‌زدایی ۲۰۲۱/ ۲۴۰۰ دلار جایزه برای ۲۴ ساعت زندگی بدون هیچ وسیله دیجیتالی

چالش دیجیتال‌زدایی ۲۰۲۱/  ۲۴۰۰ دلار جایزه برای ۲۴ ساعت زندگی بدون هیچ وسیله دیجیتالی

جارستان به نقل از شرق؛ شرکت خدمات اینترنتی ریویوز آمریکا چالشی برای مشتری‌ها و دیگر شرکت‌کنندگان خود راه انداخته است به نام چالش دیجیتال‌زدایی سال ۲۰۲۱. دراین چالش شرکت‌کنندگان تلاش می‌کنند به مدت ۲۴ ساعت چشمشان به صفحه هیچ وسیله دیجیتالی نیفتد و از آنها استفاده نکنند. فرد پیروز ۲۴۰۰ دلار جایزه دریافت خواهد کرد.

جارستان به نقل از شرق؛ شرکت خدمات اینترنتی ریویوز آمریکا چالشی برای مشتری‌ها و دیگر شرکت‌کنندگان خود راه انداخته است به نام چالش دیجیتال‌زدایی سال ۲۰۲۱.

دراین چالش شرکت‌کنندگان تلاش می‌کنند به مدت ۲۴ ساعت چشمشان به صفحه هیچ وسیله دیجیتالی نیفتد و از آنها استفاده نکنند. فرد پیروز ۲۴۰۰ دلار جایزه دریافت خواهد کرد.

شرکت کنندگان همه وسایل خود را درون صندوق می‌گذارند و یک کارت هدیه ۲۰۰ دلاری آمازون دریافت می‌کنند تا لوازم مورد نیاز خود را برای ۲۴ ساعت تهیه کنند. از جمله کیت بقا یا کیت عاری از تکنولوژی. در کیت بقا به جای کامپیوتر، ماشین تحریر پیش‌بینی شده است. یا کاغذ و قلم و همچنین مدادرنگی و لوازم نقاشی به جای گوشی موبایل برای سلفی!

نه تنها گوشی، ساعتهای هوشمند، کامپیوتر و وسایل بازی جزء وسایل دیجیتال به شمار می‌آیند که شرکت‌کنندگان حتی اجازه تلویزیون دیدن هم ندارند. اسپیکرها هم جز وسایل دیجیتال ممنوع به حساب می‌آیند. تنها وسیله دیجیتال مجاز برای رقابت‌کننده‌ها در این رقابت مایکروفر است!

شرکت ریویوز معتقد است استفاده بیش از حد شهروندان از وسایل دیجیتالی سلامتی آنها را به خطر انداخته. به همین دلیل هم چالش دیجیتال‌زدایی را برای توجه بیشتر به سلامتی شهروندان طراحی کرده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.