تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اسفند 1399 - 20:16
کد خبر : 92224

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان: مردم سفرهای نوروزی را لغو کنند/ وضعیت کرونایی گیلان بی ثبات است

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان: مردم سفرهای نوروزی را لغو کنند/ وضعیت کرونایی گیلان بی ثبات است

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان، وضعیت اغلب شهرهای گیلان را زرد دانست و عنوان کرد: گیلان وضعیت کرونایی متزلزل و بی ثباتی دارد و نگران هستیم سفرها شهرهای ما را از زرد به نارنجی و قرمز منتقل کند. حسن رخشاد در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۵۵

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان، وضعیت اغلب شهرهای گیلان را زرد دانست و عنوان کرد: گیلان وضعیت کرونایی متزلزل و بی ثباتی دارد و نگران هستیم سفرها شهرهای ما را از زرد به نارنجی و قرمز منتقل کند.

حسن رخشاد در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۵۵ بیمار جدید کرونایی را در سطح بیمارستان های استان گیلان بستری کردیم، گفت: از این تعداد پنج بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۹۸ بیمار کرونایی در گیلان بستری هستند، تصریح کرد: حال ۶۵ نفر وخیم بوده و در بستری شدند.

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان، با اشاره به آغاز تعطیلات نوروزی، افزود: سفر از سایر استان ها به گیلان می تواند بر افزایش تعداد مبتلایان و بستری ها و خدای ناکرده فوتی های کرونایی بسیار اثرگذار باشد.

رخشاد، وضعیت اغلب شهرهای گیلان را زرد دانست و عنوان کرد: گیلان وضعیت کرونایی متزلزل و بی ثباتی دارد و نگران هستیم سفرها شهرهای ما را از زرد به نارنجی و قرمز منتقل کند.

وی با بیان اینکه مسافرت کردن در شرایط شیوع بالای بیماری بسیار خطرناک است، یادآور شد: مهمترین خطر مسافرت در درجه نخست برای عزیزان ماست لذا مردم سفرهای خودشان را لغو کنند یا به حداقل برسانند.

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان همچنین متذکر شد: مردم برای حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و از برگزاری هرگونه دورهمی و تردد غیرضروری در اماکن شلوغ و بازارها خودداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.