تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 22:34
کد خبر : 91952

سجاد علیپور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آمد!

سجاد علیپور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آمد!

اختصاصی_به گزارش جارستان: با شروع روند ثبت‌نام انتخابات شورای شهر رشت برخی از چهره‌ها اقدام به ثبت‌نام در این انتخابات کردند، یکی از این چهره‌ها سجاد علیپور از فعالین فرهنگی و اجتماعی شهر رشت است. سجاد علیپور که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و بدون حضور در فرمانداری شهرستان رشت و یا پیشخوان دولت به‌صورت

اختصاصی_به گزارش جارستان: با شروع روند ثبت‌نام انتخابات شورای شهر رشت برخی از چهره‌ها اقدام به ثبت‌نام در این انتخابات کردند، یکی از این چهره‌ها سجاد علیپور از فعالین فرهنگی و اجتماعی شهر رشت است.

سجاد علیپور که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و بدون حضور در فرمانداری شهرستان رشت و یا پیشخوان دولت به‌صورت شخصی اقدام به ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر رشت نمود، از چهره‌های شناخته‌شده و البته تأثیرگذار در فضای مجازی است که در اجرای امور خیریه، فرهنگی و اجتماعی مخاطبین خاص خود را دارد.

وی که پیش‌ازاین با درخواست عمومی در فضای مجازی تصمیم به ورود به عرصه انتخابات شورای شهر رشت گرفت، از فعالین با سابقه رسانه‌ای استان است و سال‌ها به‌عنوان مدیر اجرایی مسئولیت برگزاری کنسرت‌های موسیقی و فرهنگی را بر عهده داشته است.

علیپور فارغ از این در حوزه مدیریت شهری نیز در قالب‌های فرهنگی و اجتماعی به‌عنوان مشاور شورای استان گیلان و همچنین مشاور کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت فعالیت کرده و در حوزه ورزشی نیز مدیریت روابط عمومی هیئت بسکتبال گیلان را نیز بر عهده داشت.

با حضور سجاد علیپور در انتخابات می‌توان امیدوار بود برخی از گروه‌ها و طیف‌های اجتماعی که به‌صورت سینوسی در انتخابات مشارکت می‌کنند پای‌کار آمده و شور و هیجان را به انتخابات شورای شهر رشت اضافه کنند.

در پایان باید توجه داشت که با وجود شرایط خاص انتخابات شورای شهر رشت و افزایش توجهات به فضای مجازی و همچنین مخاطبین بسیار زیاد سجاد علیپور در فضای مجازی می‌توان به او به‌عنوان یکی از شانس‌های جدی تصدی بر کرسی عضویت در شورای ششم شهر رشت نگاه کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.