تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 19:51
کد خبر : 91793

هیات تجدید نظر تشخیص مطالبات تامین اجتماعی حوزه ای فراسازمانی برای تجلی کرامت و برقراری عدالت است

هیات تجدید نظر تشخیص مطالبات تامین اجتماعی حوزه ای فراسازمانی برای تجلی کرامت و برقراری عدالت است

جارستان: به پاس تلاش اعضای هیات تجدید نظر تشخیص مطالبات در سالجاری ، توسط مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از زحمات نمایندگان اتاق اصناف و قوه قضائیه در این مجموعه قدردانی گردید. به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، در آستانه سال نو و به پاس تلاشهای صورت گرفته در

جارستان: به پاس تلاش اعضای هیات تجدید نظر تشخیص مطالبات در سالجاری ، توسط مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از زحمات نمایندگان اتاق اصناف و قوه قضائیه در این مجموعه قدردانی گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، در آستانه سال نو و به پاس تلاشهای صورت گرفته در راستای صیانت از حقوق مخاطبین در هیات تجدید نظر تشخیص مطالبات ، طی مراسمی با حضور مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، از اعضای غیرسازمانی این مجموعه ( نمایندگان اتاق اصناف و قوه قضائیه ) تجلیل گردید .

در لوح های اهدائی به این اعضاء آمده است :

هیأت تجدید نظر تشخیص مطالبات تامین اجتماعی استان ، حوزه ای فراسازمانی و متجلی کرامت بخشیدن و برقراری عدالت اجتماعی و رعایت حقوق جامعه کارفرمایی بعنوان یکی از ارکان شرکای اجتماعی میباشد که بمنظور تقویت تعاملات و با مشارکت و همسوئی نمایندگان مراجع و تشکلهای ذیصلاح برگزار میگردد .

لذا ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید و نوروز باستانی و فرارسیدن بهار طبیعت ، با تهنیت و شادباش عید مبعث و ولادتهای فرخنده ماه شعبان ، ازحضور مسئولانه و همراهی دلسوزانه جنابعالی که با نگاه عمیق و قانونمدار، بعنوان یکی از اعضای اصلی و تاثیرگذار درروند بررسی پرونده های وارده درسال ۹۹ یاریگر این مجموعه بوده اید قدردانی و تشکر نموده و سلامتی ، عزت و توفیق روز افزون شما عزیزگرانقدررا از یزدان پاک آرزومندم .

شایان ذکر است در سال ۹۹ بیش از ۲۲۰ جلسه هیات تجدید نظر بمنظور بررسی پرونده های اعتراضی به آراء هیات های بدوی شعب در زمینه مطالبات بیمه ای در اداره کل تامین اجتماعی گیلان برگزار شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.