تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 12:58
کد خبر : 91763

نماینده رشت و خمام در مجلس: بروکراسی های اداری دغدغه فعالان اقتصادی است

نماینده رشت و خمام در مجلس: بروکراسی های اداری دغدغه فعالان اقتصادی است

جارستان به نقل از ایسنا؛ نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس، با تاکید بر لزوم حمایت مسئولان از تولیدکنندگان، گفت: بروکراسی های اداری دغدغه هایی را برای فعالان اقتصادی ایجاد کرده است. محمدرضا احمدی سنگری در حاشیه بازدید از کارخانه ریسندگی خاور شهرستان، با اشاره به تحقق شعار «جهش تولید» که از سوی مقام معظم

جارستان به نقل از ایسنا؛ نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس، با تاکید بر لزوم حمایت مسئولان از تولیدکنندگان، گفت: بروکراسی های اداری دغدغه هایی را برای فعالان اقتصادی ایجاد کرده است.

محمدرضا احمدی سنگری در حاشیه بازدید از کارخانه ریسندگی خاور شهرستان، با اشاره به تحقق شعار «جهش تولید» که از سوی مقام معظم رهبری در سال جاری انتخاب شده است، اظهار کرد: با شناسایی و به جریان انداختن ظرفیت های تولید و توجه به نیروی انسانی در جهت کاهش دغدغه های آنها زمینه رشد تولید فراهم می شود.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، بروکراسی های اداری را از دغدغه های فعالان اقتصادی دانست و تصریح کرد: مسئولان باید با برطرف کردن موانع و مشکلات تولیدکنندگان و حمایت از آنان مسیر را برای سرمایه گذاری های جدید فراهم کنند.

نماینده شهرستان های رشت و خمام در مجلس، با بیان اینکه برخی از تجهیزات کارخانه فرسوده و مستهلک هستند، گفت: تولیدکنندگان با بهسازی امکانات در راستای افزایش بهره وری و تولید محصول با کیفیت در شان یک ایرانی تلاش کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.