تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 - 11:57
کد خبر : 9171

کشف چوب های قاچاق میلیاردی در رشت

کشف چوب های قاچاق میلیاردی در رشت

جارستان-رئیس اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی از کشف یک انبار چوب جنگلی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال در رشت خبر داد. سرهنگ علی یوسفی،اظهار کرد:ماموران پلیس آگاهی در پی بررسی گزارش ها و انجام اقدامات پلیسی به وجود مقادیر قابل توجهی چوب جنگلی قاچاق در یکی از کارخانه های شهرصنعتی رشت مطلع

جارستان-رئیس اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی از کشف یک انبار چوب جنگلی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال در رشت خبر داد.

سرهنگ علی یوسفی،اظهار کرد:ماموران پلیس آگاهی در پی بررسی گزارش ها و انجام اقدامات پلیسی به وجود مقادیر قابل توجهی چوب جنگلی قاچاق در یکی از کارخانه های شهرصنعتی رشت مطلع شدند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی در قالب گشت مشترک با اداره منابع طبیعی و تعزیرات حکومتی برای اطلاع دقیق از موضوع به محل مذکور اعزام شدند،افزود:طبق گزارش های کسب شده همه روزه مقدار قابل توجهی چوب جنگلی قاچاق به این کارخانه وارد شده است.

سرهنگ یوسفی با تاکید براینکه ماموران محل دپو چوب ها را شناسایی کردند،تصریح کرد:مقدار زیادی از چوب های جنگلی قاچاق دپو شده و مقادیر زیادی نیز در حال ورود توسط کامیون ها به کارخانه توقیف شد.

این مقام انتظامی با تصریح براینکه حدود ۳ هزار و ۵۰۰ تن چوب قاچاق جنگلی که در محل مذکور دپو شده بود کشف و ضبط شد، ادامه داد:ارزش چوب قاچاق کشف شده در حدود یک میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال است.

سرهنگ یوسفی با یادآوری اینکه با دستور قضایی کارخانه متخلف تا اطلاع ثانوی پلمپ شد،اضافه کرد: ۷ دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه کامیون حامل چوب آلات جنگلی قاچاق نیز دراین رابطه توقیف شد.

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی گفت:تحقیقات پلیس برای شناسایی همه متهمان و عاملان قاچاق چوب ها جنگلی ادامه دارد.
خبرگزاری ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.