تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1399 - 10:55
کد خبر : 91650

راه اندازی بخش تروما و حوادث اورژانس در بیمارستان تامین اجتماعی رشت

راه اندازی بخش تروما و حوادث اورژانس در بیمارستان تامین اجتماعی رشت

جارستان: در مدت پنج ماه اخیر بیش از یک هزار بیمار تروما و حوادث اورژانسی در این بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) پذیرش و خدمات دریافت کردند. در جلسه شورای اداری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان استان گیلان ، دکتر رضا قنبرپور سرپرست این مجموعه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : طی پنج

جارستان: در مدت پنج ماه اخیر بیش از یک هزار بیمار تروما و حوادث اورژانسی در این بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) پذیرش و خدمات دریافت کردند.

در جلسه شورای اداری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان استان گیلان ، دکتر رضا قنبرپور سرپرست این مجموعه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : طی پنج ماه گذشته تلاش شد تا در راستای نیازهای مردم به ویژه بیمه شدگان عزیز استان قدم های موثری برای ارتقای کمی و کیفی خدمات درمان برداشته شود.

وی به تلاش های انجام شده برای بروز رسانی پرداخت خسارت متفرقه اشاره کرد و افزود: سعی شد با افزایش نیروی انسانی و پیگیری های لازم طی چهار ماه گذشته پرونده های انباشته شده رسیدگی و پرداخت شود به طوری که هم اکنون پرداخت خسارت متفرقه در مدیریت درمان استان به روز رسانی شده است.

دکتر قنبرپور توجه به نیازهای درمانی بیمه شدگان به ویژه بیمه شدگان  مناطق دور از مرکز استان را از اولویت های مهم مدیریت درمان استان برشمرد و با یادآوری اجرای سیستم نظام ارجاع داخلی اظهار داشت سیستم نظام ارجاع داخلی فرصتی است تا بیمه شدگان شهرستانها از خدمات تخصصی مرکز استان بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه مدیریت درمان استان گیلان به عنوان استان پیشرو در اجرای طرح نظام ارجاع داخلی است، اذعان داشت : در بهمن ماه سالجاری بیش از یک سوم پذیرش پزشکان متخصص تامین اجتماعی استان یعنی حدود ۱۱ هزار نفر از طریق نظام ارجاع داخلی بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.