تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 22:24
کد خبر : 91096

بیشتر کمک های مردمی جشن نیکوکاری از طریق غیر حضوری انجام می شود

بیشتر کمک های مردمی جشن نیکوکاری از طریق غیر حضوری انجام می شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ قائم مقام کمیته امداد گیلان گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا بیشتر کمک های مردمی از طریق شبکه های فضای مجازی و بصورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می شود. سیدمجتبی جلالی پور پنجشنبه شب با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال در گیلان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی

جارستان به نقل از ایرنا؛ قائم مقام کمیته امداد گیلان گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا بیشتر کمک های مردمی از طریق شبکه های فضای مجازی و بصورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می شود.

سیدمجتبی جلالی پور پنجشنبه شب با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال در گیلان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی همزمان با سراسر کشور برگزار می شود ، اظهار داشت: امسال به دلیل بیماری کرونا، علاوه بر ایجاد پایگاه های نمادین در میادین اصلی شهر برای جمع آوری کمک های هم استانی های نوع دوست ، بیشتر کمک ها از طریق فضای مجازی است .

وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری از روز گذشته در شبکه شاد برای جمع آوری کمک های دانش آموزان آغاز شد ، تصریح کرد: امروز در میدان های اصلی شهرستان ها و فردا در مصلاهای نماز جمعه شهرستان های استان برگزاری جشن نیکوکاری ادامه دارد.

وی یاداور شد: امسال ۳۱ پایگاه در شهرستان های گیلان برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان نیکوکار آماده شده است.

وی با بیان اینکه قریب به ۱۰هزار فرزند یتیم و محسنین گیلانی تحت حمایت طرح اکرام و حامیان گیلانی و خارج از استان و حتی ایرانی های نوعدوست خارج از کشور می باشند، افزود: با توجه به نوع مشکلات این افراد از جمله بیماری، هزینه تحصیلی، مسکن، لوازم ضروری زندگی و معیشتی ؛ آنها از مساعدت های مالی حامیان بهره مند می شوند.

جلالی پور همچنین با اشاره به ادامه جمع آوری کمک های مردمی تا آخرین روزهای سال ، تصریح کرد: شهروندان گیلانی که تمایل به کمک به خانوارهای نیازمند استان را دارند می توانند مبالغ و یا کالاهای اهدایی خود را به مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد شهرستان خود اهدا کنند اما برای رسیدن این کمک ها به نیازمندان استان در شب عید ، بهتر است زودتر اقدام کنند.

وی یادآور شد: مردم نوع دوست گیلانی پارسال بیش از هفت میلیارد تومان در جشن نیکوکاری کمک کردند و پیش بینی می شود امسال ۱۵ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری جمع آوری شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: شهروندان برای مشارکت در این امر خداپسندانه از طریق شماره گیری# ۰۱۳ * ۸۸۷۷ * و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ بانک ملی کمک های خود را اهدا کنند.

بیش از ۱۱ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.