تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 21:31
کد خبر : 91090

رئیس کل دادگستری گیلان عنوان کرد؛ تلاش دستگاه قضایی برای برگزاری انتخاباتی سالم در چارچوب قانون

رئیس کل دادگستری گیلان عنوان کرد؛ تلاش دستگاه قضایی برای برگزاری انتخاباتی سالم در چارچوب قانون

جارستان به نقل از ایسنا؛ رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه اتحاد مردم سرمایه عظیمی برای کشور است که باید حفظ شود، گفت: دستگاه قضایی همانند گذشته در چارچوب قانون برای برگزاری انتخاباتی سالم تلاش خواهد کرد. حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی امروز در اولین نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات

جارستان به نقل از ایسنا؛ رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه اتحاد مردم سرمایه عظیمی برای کشور است که باید حفظ شود، گفت: دستگاه قضایی همانند گذشته در چارچوب قانون برای برگزاری انتخاباتی سالم تلاش خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی امروز در اولین نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده، گفت: باید در زمینه پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم در مراحل مختلف برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ با استفاده از تجربیات دوره های پیشین برنامه ریزی شود.

وی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات آتی و اهمیت شور و نشاط و حضور حداکثری مردم اظهار کرد: نیاز است نقاط ضعف و قوت نظارت و برگزاری انتخابات دوره های قبل تحلیل شده و مورد بهره برداری قرار گیرد تا با برگزاری صحیح انتخابات، زمینه حضور حداکثری مردم فراهم شود.

رئیس شورای قضایی استان گیلان با بیان اینکه عده ای با توسل به معضلات و مشکلات اقتصادی و وضع معیشت جامعه برای کاهش حضور مردم برنامه ریزی کرده اند، تصریح کرد: دشمن در صدد است تا با ایجاد تفرقه و گسست در جامعه، بر حضور مردم و سطح مشارکت در انتخابات تاثیر بگذارد.

حجت الاسلام خلیلی در پایان، اتحاد مردم را سرمایه عظیمی برای کشور دانست که باید حفظ شود و گفت: دستگاه قضایی همانند گذشته در چارچوب قانون برای برگزاری انتخاباتی سالم تلاش خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.