تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 21:27
کد خبر : 91002

جدول مرگ های برقی ۶۲۲ زن و مرد ایرانی

جدول مرگ های برقی ۶۲۲ زن و مرد ایرانی

جارستان به نقل از رکنا؛ ۶۲۲ زن و مرد ایرانی در سالجاری بر اثر برق گرفتگی به کام مرگ فرورفتند. در گیلان ۲۲ متوفی بر اثر برق‌گرفتگی به ثبت رسیده است. ۶۲۲ نفر در ۱۰ ماه سال جاری بر اثر برق‌گرفتگی به کام مرگ فرو رفتند. بنابر آمار اعلام‌شده توسط سازمان پزشکی قانونی کشور، در ۱۰ ماه

جارستان به نقل از رکنا؛ ۶۲۲ زن و مرد ایرانی در سالجاری بر اثر برق گرفتگی به کام مرگ فرورفتند. در گیلان ۲۲ متوفی بر اثر برق‌گرفتگی به ثبت رسیده است.

۶۲۲ نفر در ۱۰ ماه سال جاری بر اثر برق‌گرفتگی به کام مرگ فرو رفتند.

بنابر آمار اعلام‌شده توسط سازمان پزشکی قانونی کشور، در ۱۰ ماه سال جاری، ۶۶۲ نفر در کشور بر اثر برق‌گرفتگی جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد، ۵۹۶ نفر مرد و مابقی (۶۶ نفر) زن بودند.

حوادث , پزشکی قانونی , آتش‌نشانی , اورژانس ,

بنابر این آمار، استانهای تهران، خورستان و فارس به‌ترتیب با ۱۰۳، ۷۵ و ۵۲ متوفی، بیشترین آمار مرگ ناشی از برق‌گرفتگی را در بازه ۱۰ماهه سال جاری داشته‌اند.

همچنین در این مدت، در استان چهارمحال و بختیاری تنها دو متوفی و در استانهای اردبیل، خراسان جنوبی و شمالی هر کدام چهار متوفی بر اثر برق‌گرفتگی به ثبت رسیده و به این لحاظ، کمترین آمار مربوط به فوت ناشی از برق‌‌گرفتگی در مدت مذکور، مربوط به این استانها است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.