تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1399 - 17:21
کد خبر : 90735

ارائه خدمات مناسب و با کیفیت نیازمند کارکنان آگاه و ماهر است

ارائه خدمات مناسب و با کیفیت نیازمند کارکنان آگاه و ماهر است

جارستان: در راستای تربیت افراد متخصص و انجام طرحهای تحقیقاتی و توسعه فناوری مورد نیاز ، تفاهم نامه همکاری دو جانبه شرکت توزیع برق استان گیلان به نمایندگی دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل شرکت توزیع برق و دکتر رسول شمشادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان به امضاء رسید. به گزارش روابط

جارستان: در راستای تربیت افراد متخصص و انجام طرحهای تحقیقاتی و توسعه فناوری مورد نیاز ، تفاهم نامه همکاری دو جانبه شرکت توزیع برق استان گیلان به نمایندگی دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل شرکت توزیع برق و دکتر رسول شمشادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان گیلان هنرمند مدیر عامل شرکت اعلام کرد: در راستای افزایش توانمندی  مهارت نیروی انسانی شاغل در شرکت ، افزایش نگرش مثبت و گرایش دانشجویان به صنعت برق و با توجه به اهمیت آموزش کارکنان در راستای ارائه خدمات با کیفیت ، این تفاهم نامه با رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان تنظیم شد.

مدیر عامل شرکت  در خصوص زمینه های همکاری و تعهدات این تفاهم نامه اذعان داشت: توسعه و تجهیز کارگاهها ، تامین نیروی انسانی متخصص در زمینه برق ، برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی پرسنل ، با رعایت سرفصل های نظام جامع آموزشی ابلاغی از شرکت مادر تخصصی توانیر ، اخذ مجوز از سازمان فنی و حرفه ای جهت برگزاری دوره های مهارتی، برگزاری آزمون پس از اتمام دوره ها و ارائه گواهینامه های مورد تایید از جمله تعهدات دانشگاه می باشد.

وی در ادامه افزود: تامین نیازهای فنی و سرویس تجهیزات مراکز دانشگاه در حد امکانات شرکت و فراهم سازی زمینه حضور دانشجویان در قالب دوره های کارآموزی در امورهای شرکت و برگزاری کلاسهای آموزشی با اعزام اساتید و کارکنان باتجربه در شرکت در صورت اعلام نیاز دانشگاه و همچنین ایجاد فرصت مطالعاتی با ارائه نیازهای پژوهشی به دانشگاه از جمله مواردی است که از طریق شرکت پیگیری خواهد شد.

هنرمند در انتها در خصوص اهمیت پژوهش و آموزش کارکنان گفت: عمده فعالیتهای شرکت توزیع برق به صورت ارائه خدمات بوده و کارکنان نقش بسزایی در کیفیت ارائه خدمات ایفاد می کنند و لزوم ارائه خدمات عالی و با کیفیت نیازمند کارکنان آگاه و ماهر است که این مهم از طریق آموزش کارکنان ، امور پژوهشی و تحقیقات دست یافتنی میباشد.

در ضمن این مراسم در دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان با حضور دکتر هنرمند مدیر عامل ، مهندس سعیدی معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق گیلان ، دکتر شمشادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای و جمعی از معاونین دانشگاه تشکیل شد.

لازم به توضیح است راحت ترین راه اعلام خاموشی ها و مشکلات برق مشترکین استفاده از سامانه برق ایران می باشد و مشترکین می توانند با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس  www.gilanpdc.ir  یا کافه بازار ضمن نصب این اپلیکیشن کاربردی ازمزایای این سامانه جامع بهره مند شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.