تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1395 - 23:25
کد خبر : 9067

یک تن و ۲۴۰ کیلوگرم تریاک از بار برنج تریلی کشف شد

یک تن و ۲۴۰ کیلوگرم تریاک از بار برنج تریلی کشف شد

جارستان-فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف یک تن و ۲۴۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه تریلی حامل برنج خبر داد.  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مجید شجاع در ارتباط با این خبر گفت: بامداد روز جاری مأموران ایست و بازرسی علی‌آباد بیرجند در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر هنگام کنترل و

جارستان-فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف یک تن و ۲۴۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه تریلی حامل برنج خبر داد.

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مجید شجاع در ارتباط با این خبر گفت: بامداد روز جاری مأموران ایست و بازرسی علی‌آباد بیرجند در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: خودرو حامل بار برنج گمرکی و پلمپ شده بود که از مبدا مرزهای شرق کشور بارگیری شده و به مقصد شهرهای مرکزی کشور در حرکت بود که جهت بازرسی به داخل ایست و بازرسی هدایت و بازرسی شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: در بازرسی اولیه از خودرو مورد ممنوعه‌ای کشف نشد ولی با توجه به پلمب بودن خودرو و حالات روحی و روانی راننده و سرنشین خودرو در خصوص فک پلمپ تریلی با مقام قضایی و گمرگ خراسان جنوبی هماهنگی شد و نماینده گمرک در محل ایست و بازرسی حضور یافت.

سردار شجاع گفت: با حضور نماینده گمرک پلمپ تریلی خودرو فک و تعدادی از کیسه‌های برنج توسط مأموران جابه‌جا شد که در نهایت پس از تلاش چند ساعته پلیس تعداد ۶۲ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن یک تن و ۲۴۰ کیلوگرم تریاک با لفافه از زیر بار برنج تریلی کشف شد.

وی تصریح کرد: در این ارتباط دو متهم دستگیر شدند و تحقیقات برای کشف و شناسایی سایر عوامل دخیل در قاچاق این محموله مواد مخدر ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.