تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 - 20:02
کد خبر : 90529

توقیف بیش از ۳۰۰۰ خودرو هنجارشکن در گیلان

توقیف بیش از ۳۰۰۰ خودرو هنجارشکن در گیلان

جارستان به نقل از ایسنا؛ فرمانده انتظامی گیلان برقراری امنیت و آرامش مردم را از اولویت‌های پلیس اعلام کرد و گفت: ۳۷۲۳ خودرو هنجارشکن در ۱۱ماه گذشته از سال‌جاری توقیف شدند. سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران برقراری امنیت و آرامش مردم را از اولویت‌های پلیس اعلام و اظهار کرد: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون

جارستان به نقل از ایسنا؛ فرمانده انتظامی گیلان برقراری امنیت و آرامش مردم را از اولویت‌های پلیس اعلام کرد و گفت: ۳۷۲۳ خودرو هنجارشکن در ۱۱ماه گذشته از سال‌جاری توقیف شدند.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران برقراری امنیت و آرامش مردم را از اولویت‌های پلیس اعلام و اظهار کرد: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هنجارشکنان و برهم‌ زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند.

وی در تشریح عملکرد ۱۱ ماهه پلیس امنیت عمومی استان در راستای برخورد با خودروهای هنجارشکن گفت: ۳۷۲۳ خودرو هنجارشکن در ۱۱ ماه گذشته از سال جاری توقیف شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز خودروهای هنجارشکن به صورت مستمر در دستورکار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: در ۱۱ ماهه گذشته از سال‌جاری در حوزه برخورد با حرکات نمایشی و خطرناک رانندگان شاهد افزایش ۷۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ایجاد صداهای ناهنجار از مصادیق تضییع حقوق شهروندی است، افزود: در راستای برخورد با ایجاد آلودگی‌های صوتی نیز ۹۲۳ خودرو توقیف شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۷ درصد افزایش داشته است.

سردار ملکی به تردد مکرر و ایجاد مزاحمت بعضی از خودروها در ساعات پایانی در شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: پلیس در ۱۱ ماه گذشته از سال‌جاری، ۵۰۷ خودرو متخلف را نیز در این حوزه توقیف و روانه پارکینگ کرده است.

وی با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی برخورد پلیس استان با پدیده سگ گردانی خاطرنشان کرد: برخورد با معضل سگ گردانی از مطالبات جدی مردم است.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان ایجاد مزاحمت برای شهروندان را خط قرمز پلیس عنوان کرد و بیان داشت: برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به صورت مستمر در دستورکار پلیس قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.