تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 20:29
کد خبر : 90261

۳۲۲ میلیون لیتر بنزین امسال در گیلان صرفه جویی شد

۳۲۲ میلیون لیتر بنزین امسال در گیلان صرفه جویی شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت: طی یازده ماه گذشته با جایگزینی سی ان جی به عنوان سوخت پاک و ارزان با بنزین ۳۲۲ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شد. کوروش بالادست عصر چهارشنبه با بیان اینکه میانگین مصرف روزانه سی ان جی

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت: طی یازده ماه گذشته با جایگزینی سی ان جی به عنوان سوخت پاک و ارزان با بنزین ۳۲۲ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شد.

کوروش بالادست عصر چهارشنبه با بیان اینکه میانگین مصرف روزانه سی ان جی در استان طی این مدت یک میلیون متر مکعب بود ، افزود : این ۳۲۲ میلیون لیتر بنزین در ۳۸ جایگاه ۲ منظوره و ۶۲ جایگاه تک منظوره توزیع شد.

وی با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۵۰۰ جایگاه سی ان جی در کشور ، گفت : گیلان با داشتن ۱۰۰ جایگاه فعال از لحاظ تعداد جایگاه های توزیع سی ان جی رتبه ششم کشور را دارد .

وی همچنین در ادامه سخنانش؛ از اختصاص سهمیه الکترونیکی نفت سفید اسفند ماه به میزان هر خانوار ۲۱۰ لیتر ، در کارت بانکی سرپرستان خانوارهای بی بهره از گاز طبیعی و همچنین ساکنان مناطق سخت گذر استان خبر داد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان تصریح کرد: این سهمیه الکترونیکی نفت سفید ، تا پایان ماه جاری قابل دریافت است.

حدود ۱۸ هزار خانوار در گیلان مصرف کنننده نفت سفید هستند.

استان گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت در مجموع دارای ۱۶ شهرستان و ۵۲ شهر و افزون بر دو هزار و ۵۰۰ روستا است.علاوه بر برخورداری تمامی شهرهای استان از گاز طبیعی تا کنون به ۲ هزار و ۳۵ روستا نیز گازرسانی شده است. شرکت گاز گیلان در حال حاضر افزون بر یک میلیون و ۱۱۰ هزار مشترک شهری و روستایی را تحت پوشش دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.