تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1395 - 10:51
کد خبر : 9002

راه یابی بازیکنان فوتبال روی میز آستانه به اردوی تیم ملی

راه یابی بازیکنان فوتبال روی میز آستانه به اردوی تیم ملی

جارستان-رئیس هیئت انجمن های ورزشی آستانه اشرفیه از راه یابی دو بازیکن فوتبال روی میز این شهرستان به اردوی تیم ملی خبر داد. علیرضا رنجکش کیسمی  از راه یابی دو بازیکن فوتبال روی میز این شهرستان به اردوی تیم ملی خبر داد و اظهار کرد:سهیل کریمی و سینا محمددوست دو بازیکن عضو باشگاه فرهنگی ورزشی امید

جارستان-رئیس هیئت انجمن های ورزشی آستانه اشرفیه از راه یابی دو بازیکن فوتبال روی میز این شهرستان به اردوی تیم ملی خبر داد.

علیرضا رنجکش کیسمی  از راه یابی دو بازیکن فوتبال روی میز این شهرستان به اردوی تیم ملی خبر داد و اظهار کرد:سهیل کریمی و سینا محمددوست دو بازیکن عضو باشگاه فرهنگی ورزشی امید آستانه اشرفیه هستند که با حضور در مسابقات قهرمانی فوتبال روی میز جوانان کشور در استان اصفهان، مجوز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی آستانه اشرفیه ادامه داد: در این دوره از مسابقات سهیل کریمی و سینا محمددوست به ترتیب مقام های دوم و پنجم را در بخش انفرادی کسب کردند.

وی گفت:همچنین سهیل کریمی و سینا محمددوست در بخش دوبل این مسابقات، پس از تیم های شیراز و اصفهان به مقام سومی دست یافتند.

رنجکش افزود:این دو بازیکن به همراه آرمین حسینعلی خواه، سه بازیکن آستانه ای بودند که به عنوان نفرات تیم فوتبال روی میز استان گیلان در این مسابقات شرکت داشتند.

وی یادآور شد:در حال حاضر بیش از ۳۰ نفر از بازیکنان فوتبال رو میز در باشگاه فرهنگی ورزشی امید آستانه اشرفیه و تحت پوشش هیئت انجمن های ورزشی این شهرستان فعالیت دارند.

به گزارش ایسنا، مسابقات فوتبال رو میز جوانان کشور (انتخابی تیم ملی ) در استان اصفهان برگزار شد، در این دوره از مسابقات،هفت تیم از استان های گیلان،اصفهان،فارس،خوزستان،مرکزی،تهران و کهگیلویه و بویر احمد حضور داشتند.

در این مسابقات بیش از ۲۰ بازیکن فوتبال رومیز در دو بخش انفرادی و دو نفره(دوبل)با هم به رقابت پرداختند که در پایان، سهیل کریمی و سینا محمددوست توانستند به اردوی تیم ملی فوتبال رو میز کشور برای شرکت در مسابقات جهانی آلمان راه یافتند.

مسابقات جهانی فوتبال روی میز قرار است در فروردین ماه سال آینده به میزبانی کشور آلمان برگزار شود.

ایسنا منطقه گیلان،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.