تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 - 9:59
کد خبر : 89825

تلاش نافرجام بالگرد هلال احمر برای یافتن صیاد مفقود شده

تلاش نافرجام بالگرد هلال احمر برای یافتن صیاد مفقود شده

جارستان به نقل از فارس؛ در چهارمین روز تجسس قایقران گمشده در دریای خزر علاوه بر گشت‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر در تمام شهرهای ساحلی گیلان ظهر روز گذشته با بهبود نسبی هوا بالگرد جمعیت هلال‌احمر استان بر فراز ساحل دریا به پرواز درآمد تا شاید اثری از قایقران مفقود پیدا شود. در طی چند روز

جارستان به نقل از فارس؛ در چهارمین روز تجسس قایقران گمشده در دریای خزر علاوه بر گشت‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر در تمام شهرهای ساحلی گیلان ظهر روز گذشته با بهبود نسبی هوا بالگرد جمعیت هلال‌احمر استان بر فراز ساحل دریا به پرواز درآمد تا شاید اثری از قایقران مفقود پیدا شود.

در طی چند روز اخیر عوامل جمعیت هلال‌احمر همراه صیادان و نیروهای مردمی علاوه بر ساحل بندرکیاشهر آستانه‌اشرفیه در ساحل رودسر، لنگرود، لاهیجان، رشت و انزلی و رضوانشهر به گشت زنی پرداخته و این کار را تا پیدا شدن اثری از فرد مفقودشده ادامه خواهند داد.

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان امروز با حضور در ساحل انبارسر بندرکیاشهر نظاره‌گر تیم‌های جستجو نجات جمعیت بود.

در پرواز بالگرد که بیش از یک ساعت به طول انجامید کمیل پرناک رئیس جمعیت هلال‌احمر آستانه‌اشرفیه حضورداشته و بصورت میدانی کادر پرواز را در این مأموریت همراهی کردند.

هلال‌احمر از مردم و صیادان عزیز خواست در صورت مشاهده هرگونه اثری از فرد مفقود یا اشیا مشکوک متعلق به قایق در ساحل با شماره ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.