تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1399 - 11:29
کد خبر : 89328

همزمان با پویش چهل و یکم؛ هرهفته_الف_ب_ایران انجام می شود/ افتتاح پروژه های انتقال و توزیع برق در ۴ استان

همزمان با پویش چهل و یکم؛ هرهفته_الف_ب_ایران انجام می شود/ افتتاح پروژه های انتقال و توزیع برق در ۴ استان

همزمان چهل و یکمین پویش #هرهفتهالفب_ایران که روز سه شنبه مورخ ۲۸ بهمن ماه جاری به صورت همزمان و متمرکز برگزار خواهد شد، طرح های برق در حوزه های انتقال، فوق توزیع و توزیع برق در استان های چهار محال بختیاری، خراسان شمالی، لرستان و قزوین به بهره برداری می رسد. به گزارش پایگاه خبری توانیر،

همزمان چهل و یکمین پویش #هرهفتهالفب_ایران که روز سه شنبه مورخ ۲۸ بهمن ماه جاری به صورت همزمان و متمرکز برگزار خواهد شد، طرح های برق در حوزه های انتقال، فوق توزیع و توزیع برق در استان های چهار محال بختیاری، خراسان شمالی، لرستان و قزوین به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری توانیر، پروژه های افزایش ظرفیت پست ۶۳ کیلوولت فرادنبه، پست ۴۰۰ کیلوولت جهان بین و پست سیار دشتک و توسعه بی ۶۳ کیلوولت فارسان با اعتباری بالغ بر۳۸۹ میلیارد تومان، توسعه و بهینه سازی شبکه های توزیع و برق رسانی به ۴ روستا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان در استان چهار محال و بختیاری، سه شنبه مورخ ۲۸ بهمن ماه جاری، به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین در استان لرستان نیز بهره برداری از پروژه های افزایش ظرفیت پست پلدختر۲ و پست سیار ۲۳۰ کیلوولت بروجردی و خط تغذیه آن در مجموع با ۲۶ میلیارد تومان اعتبار و برق رسانی به ۸ روستا با اعتباری در حدود ۲.۵ میلیارد تومان در حوزه طرح های ساخت و سازی و طرح تعویض کابل های فرسوده با کابل خودنگهدار با ۲۷۶  میلیارد تومان اعتبار به عنوان یکی از طرح های سازوکاری ، آغاز خواهد شد.

خط دو مداره ۶۳ کیلوولت در ورودی پست جهان آباد برای ورود و خروج خط دشتابی – البرز ۲۳۰ در پست جهان آباد و افزایش ظرفیت ترانس های پست لیا ۲با اعتباری بالغ بر ۲۲.۷ میلیارد تومان، از جمله طرح هایی است که  در قالب پویش هفته چهل و یکم #هرهفتهالفب_ایران، در استان قزوین به بهره برداری خواهد رسید.

خاطرنشان می سازد در استان خراسان شمالی نیز شاهد بهره برداری از برق رسانی به ۶ روستا با اعتبار ۳.۴ میلیارد تومانی خواهیم بود.

برپایه این گزارش، علاوه بر طرح های حوزه برق، پروژه های آبی نیز در قالب پویش این هفته به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.