تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 بهمن 1399 - 19:44
کد خبر : 89014

اختتامیه جشنواره فیلم فجر؛ اشک‌های پژمان جمشیدی برای علی انصاریان+ فیلم و تصاویر

اختتامیه جشنواره فیلم فجر؛ اشک‌های پژمان جمشیدی برای علی انصاریان+ فیلم و تصاویر

جارستان به نقل از پارسینه؛ برگزیدگان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در بخش‌های مختلف دقایقی پیش در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران و طی مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر معرفی شدند. تشویق یک دقیقه ای  علی انصاریان به درخواست پژمان جمشیدی در اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به اجرا در آمد. مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر سال ۹۹

جارستان به نقل از پارسینه؛ برگزیدگان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در بخش‌های مختلف دقایقی پیش در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران و طی مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

تشویق یک دقیقه ای  علی انصاریان به درخواست پژمان جمشیدی در اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به اجرا در آمد.

مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر سال ۹۹ ساعت ۱۸ امروز چهارشنبه ۲۲ بهمن در برج میلاد آغاز می‌شود و قرار است در ۱۲۰ دقیقه به پایان برسد تا مهمانان برای بازگشتن به خانه پیش از ساعت ۲۱ به مشکل نخورند.

معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز به برترین‌های بخش‌های مسابقه تبلیغات سینمای ایران، مسابقه مستند، مسابقه فیلم کوتاه و مسابقه سینمای ایران – سودای سیمرغ بخش اصلی مراسم اختتامیه است. قرار است برای احترام گذاشتن به شیوه‌نامه‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، فقط نامزدهای دریافت جایزه در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد حضور داشته باشند.

در میان شانزده فیلم اکران شده در جشنواره فیلم فجر تمامی آثار از شانس خوبی برای کسب سیمرغ برای بخشهای مختلف برخورددار بودند، آثاری که اکثرا در میان آنها کارگردانانی جوان به چشم می خورد. حال جشنواره فیلم فجر با تمام حواشی خود به پایان رسید و دارندگان سیمرغ جوایز را به خانه بردند.

اجرای مراسم اختتامیه که ساعت ۱۸:۱۵ با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، برعهده محمد سلوکی است و بجز داوران و نامزد‌ها و برخی مدیران دیگر علاقه‌مندان همیشگی این رخداد از طریق مجازی و پخش تلویزیونی شاهد اعلام نام برگزیده‌ها خواهند بود.

تشویق یک دقیقه ای علی انصاریان به درخواست پژمان جمشیدی در اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به اجرا در آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.