تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 - 20:29
کد خبر : 88941

شورای همانگی تبلیغات اسلامی گیلان: مردم آگاه ایران در دهه پنجم انقلاب زمینه ساز تمدن نوین اسلامی می شوند

شورای همانگی تبلیغات اسلامی گیلان: مردم آگاه ایران در دهه پنجم انقلاب زمینه ساز تمدن نوین اسلامی می شوند

جارستان به نقل از ایرنا؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه ای که به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر کرده، آورده است: یوم الله ۲۲ بهمن سالروز شکست طاغوت و عبور پیروزمندانه از سال‌ های سخت ظلمت، شکنجه و خفقان است. این شورا روز سه شنبه

جارستان به نقل از ایرنا؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه ای که به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر کرده، آورده است: یوم الله ۲۲ بهمن سالروز شکست طاغوت و عبور پیروزمندانه از سال‌ های سخت ظلمت، شکنجه و خفقان است.

این شورا روز سه شنبه در بیانیه ای که به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر کرده است، با تبریک این روز نوشت : یوم الله ۲۲ بهمن زمان شکست طاغوت و عبور پیروزمندانه از سال‌ های سخت ظلمت، شکنجه و خفقان است.

در ادامه تصریح شده است :یوم الله ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ روز پیروزی انقلاب اسلامی و از درخشان‌ ترین و خاطره‌ انگیزترین روزهای تاریخ معاصر ایران است، در این روز بزرگ مردم مبارز و انقلابی ایران اسلامی با هدایت پیامبر گونه امام خمینی (ره) به حکومت ۲۵۰۰ ساله ستم‌ شاهی پایان دادند و با شعار “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” دست اجانب و بیگانگان را از میهن اسلامی کوتاه کرده و پرچمداران مبارزه با استکبار جهانی شدند.

در این بیانیه تاکید شده است: تداوم و استمرار انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در طول سه دهه گذشته علی‌ رغم همه مشکلات تحمیلی استکبار از جمله تحریم‌ های ناجوانمردانه و تنگناهای اقتصادی و معیشتی موجب تعظیم جهانیان در برابر عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده و دوست و دشمن به پیشرفت و بالندگی انقلاب اسلامی ایران اذعان داشته و به نقش تعیین‌ کننده و اثرگذار آن در منطقه و جهان معترف‌ هستند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این بیانیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ادای احترام به شهدا و جهادگران عرصه سلامت، اعلام کرد: با توجه به محدودیت‌ های ناشی از شیوع کرونا، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال با رعایت کامل توصیه‌ های بهداشتی به‌ شکل کاروان خودرویی خانوادگی و رژه موتوری در سراسر استان گیلان برگزار می‌ شود.

فردا چهارشنبه یوم الله ۲۲ بهمن است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.