تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 22:46
کد خبر : 88861

هنرمندان گیلان برای طراحی تندیس ۱۴۰۰ سفیر اهدای خون دعوت شدند

هنرمندان گیلان برای طراحی تندیس ۱۴۰۰ سفیر اهدای خون دعوت شدند

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل انتقال خون گیلان با اشاره به فراخوان کشوری طراحی تندیس ۱۴۰۰ سفیر اهدای خون از هنرمندان این استان برای ارایه طرح دعوت کرد. دکتر بابک پاکدل خوش اخلاق روز دوشنبه اظهار داشت: سازمان انتقال خون در نظر دارد تا به مناسبت سال ۱۴۰۰ هجری شمسی ۱۴۰۰ سفیر اهدای خون

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل انتقال خون گیلان با اشاره به فراخوان کشوری طراحی تندیس ۱۴۰۰ سفیر اهدای خون از هنرمندان این استان برای ارایه طرح دعوت کرد.

دکتر بابک پاکدل خوش اخلاق روز دوشنبه اظهار داشت: سازمان انتقال خون در نظر دارد تا به مناسبت سال ۱۴۰۰ هجری شمسی ۱۴۰۰ سفیر اهدای خون را از میان اقشار مختلف و چهره های محبوب از جمله هنرمندان، قهرمانان ورزشی و فعالان اجتماعی را معرفی کند.

وی بیان داشت: بر این اساس از هنرمندان و طراحان در استان گیلان نیز درخواست می شود که آثار پیشنهادی خود را برای ساخت تندیس ویژه سفیران اهدای خون بر اساس شاخص های فرهنگ اهدای خون از جمله وفاداری مردم، امید بیماران و زندگی دوباره ارایه دهند.

مدیرکل انتقال خون گیلان خاطر نشان کرد: هنرمندان علاقمند در این استان باید به همراه اثر پیشنهادی خود، توضیحات مفهومی طرح، نحوه اجرا و مواد و مصالح برای ساخت تندیس را ارایه دهند، ضمن اینکه طرح ارسالی نباید قبلا در جایی اجرا شده باشد در غیراینصورت تبعات ناشی از آن بر عهده هنرمند است.

وی با بیان اینکه هر هنرمند می تواند حداکثر سه طرح برای شرکت در مسابقه پیشنهادی ارایه دهند، اضافه کرد: طرح ها می توانند به صورت فایل دو و سه بعدی و یا ماکت ارایه شوند، حق استفاده از آثار برگزیده به هر شکل، متعلق به دبیرخانه جشنواره ۱۴۰۰ سفیر اهدای خون است.

مدیرکل انتقال خون گیلان مهلت ارایه طرح ها از سوی هنرمندان را تا بیستم ماه آینده عنوان کرد و اظهار داشت: هنرمندان استان می توانند طرح های خود را به آدرس safir@ibto.ir ارایه دهند، داوری آثار توسط شورای فرهنگی سازمان انتقال خون ایران و تعدادی از هنرمندان به نام این عرصه انجام می شود.

وی با بیان اینکه به سه طرح برگزیده جوایز نقدی و لوح تقدیر شامل نفر اول ۱۰ میلیون تومان، نفر دوم و سوم به ترتیب هفت میلیون و پنج میلیون تومان اهدا می شود، اضافه کرد: طرح های برگزیده به دبیرخانه جشنواره معرفی می شوند و دبیرخانه در تصمیم گیری برای اجرای هر یک از طرح های برگزیده آزاد است.

وی اظهار داشت: امتیاز تولید تندیس برگزیده به تعداد مورد نیاز در اختیار دبیرخانه است و اولویت اجرا با هنرمند صاحب طرح است، چنانچه دبیرخانه جشنواره برای تولید تندیس با صاحب طرح به توافق نرسد می توانند راسا نسبت به تولید تندیس اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.