تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 14:07
کد خبر : 88565

در نه ماهه لغایت آذر سالجاری صورت گرفت: پرداخت بیش از ۹۰ میلیارد تومان تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی منجیل

در نه ماهه لغایت آذر سالجاری صورت گرفت: پرداخت بیش از ۹۰ میلیارد تومان تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی منجیل

جارستان: بیش از ۸۹۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر ۳۴۰۰ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود ، جامعه ۲۸۰۰۰ نفری افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در شهر منجیل را تشکیل میدهند . داوران دلیری رئیس تامین اجتماعی شعبه منجیل همزمان با ایام ا.. دهه فجر ، طی گزارشی توسعه خدمات غیرحضوری ، اجرای

جارستان: بیش از ۸۹۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر ۳۴۰۰ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود ، جامعه ۲۸۰۰۰ نفری افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در شهر منجیل را تشکیل میدهند .

داوران دلیری رئیس تامین اجتماعی شعبه منجیل همزمان با ایام ا.. دهه فجر ، طی گزارشی توسعه خدمات غیرحضوری ، اجرای طرح پرونده های الکترونیک و حذف تامین اعتبار و بدنبال آن توقف چاپ دفترچه های درمانی جدید را مهمترین برنامه های تامین اجتماعی در سال جاری برشمرد . 

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۸۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر ۳۴۰۰ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود ، جامعه ۲۸۰۰۰ نفری تحت پوشش تامین اجتماعی در شهر منجیل را تشکیل میدهد افزود : بیمه شدگان اجباری با ۵۷۷۴ نفر و مشاغل آزاد با ۱۴۲۹ نفر بزرگترین گروههای بیمه ای در این منطقه هستند و کارگران ساختمانی با ۷۹۳ نفر و رانندگان با ۶۰۸ نفر در ردیف های بعدی قرار دارند . 

رئیس تامین اجتماعی شعبه منجیل همچنین با اشاره به اینکه مستمری بگیران این منطقه نیز مشتمل بر ۲۱۹۶ بازنشسته ، ۱۶۳ نفر ازکارافتاده و ۱۰۵۵ نفر بازمانده هستند اذعان داشت : در نه ماهه لغایت آذر امسال مبلغ ۸۹/۵ میلیارد تومان انواع تعهدات بلندمدت به این قشر پرداخت گردیده است . 

داوران دلیری با اشاره به تحت پوشش بودن ۶۲ مقرری بگیر بیمه بیکاری اظهار داشت : مبلغ ۱/۲ میلیارد تومان نیز در این حوزه تاکنون تعهدات ارائه شده است . 

وی در ادامه این گزارش با بیان اینکه از تعداد ۴۰۱۲۳ فیش حق بیمه دریافتی در سالجاری ۲۷۷۲۱ فقره آن اینترنتی بوده ، خاطر نشان ساخت در لیستهای حق بیمه نیز از ۱۲۱۴۹ فقره ، تعداد ۱۱۶۱۲ مورد بصورت الکترونیکی ارسال گردیده است . 

رئیس تامین اجتماعی منجیل با بیان اینکه در سالجاری تاکنون ۴۱۶ فقره سند تعهدات کوتاه مدت در این شعبه صادر گردیده ، مبلغ تعهدات کوتاه مدت این بخش را ۵۷۶ میلیون تومان برشمرده و افزود : انجام قریب به ۲۰۰۰ فقره بازرسی کارگاهی بمنظور صیانت از حقوق جامعه کارگری و صدور بیش از ۸۰۰۰ جلد دفترچه درمانی نیز از دیگر اقدامات این شعبه کیباشد . 

دلیری همچنین اذعان داشت : بیش از ۲۷۳۴ ابلاغ احکام مطالباتی در سالجاری انجام پذیرفته که ۱۴۵۸ مورد آن الکترونیکی صورت گرفت . 

شایان ذکر است کارفرمایان منجیلی بیش از ۲۷ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار هستند . 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.