تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1395 - 17:53
کد خبر : 8855

تیم ایران بر منتخب دریای خزر غلبه کرد

تیم ایران بر منتخب دریای خزر غلبه کرد

جارستان-در مسابقات کیک بوکسینگ موی تای حرفه‌ای جام کاسپین ایران توانست با نتیجه ۶ بر۲ بر تیم منتخب حاشیه دریای خزر غلبه کند. نخستین دوره مسابقات کیک بوکسینگ موی تای حرفه‌ای جام کاسپین عصر امروز در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد. این مسابقات به صورت ۳ راند ۳ دقیقه  بر

جارستان-در مسابقات کیک بوکسینگ موی تای حرفه‌ای جام کاسپین ایران توانست با نتیجه ۶ بر۲ بر تیم منتخب حاشیه دریای خزر غلبه کند.

نخستین دوره مسابقات کیک بوکسینگ موی تای حرفه‌ای جام کاسپین عصر امروز در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

این مسابقات به صورت ۳ راند ۳ دقیقه  بر روی رینگ و با حضور ۱۶ ورزشکار برتر رشته کیک بوکسینگ موی تای جهان و ایران در منطقه آزاد انزلی با پیروزی منتخب ایران به پایان رسید.

تیم ایران توانست با نتیجه ۶ بر ۲ تیم منتخب حاشیه دریای خزر را شکست دهد که در وزن ۵۷ کیلوگرم کیک بوکسینگ “مصطفی تاب توخ زاده” توانست بر حریف آذربایجانی خود غلبه کند و در وزن ۶۳.۵ “احمد نیک کار” توانست بر حریف گرجستانی خود غلبه کند.

در موی تای، “بنیامین نعمتی” در وزن ۶۱ کیلوگرم توانست حریف روس خود را شکست دهد و در وزن ۶۷ کیلوگرم “جبار مصطفی اف” از آذربایجان توانست بر حریف ایرانی خود غلبه کند و در وزن ۷۱ کیلوگرم “حسن مشتاق طلب” بر حریف خود از چچن پیروز شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم موی تای، “محمدعلی مرادخانی” بر حریف گرجستانی خود غلبه کرد و در وزن ۷۶ کیلوگرم، “داوید مسکوراترزه” از گرجستان بر حریف ایرانی خود پیروز شد و در وزن ۷۵ کیلوگرم کیک بوکسینگ “حسین حیروتاری برشویل” از روسیه بر حریف ایرانی خود غلبه کرد.

نخستین دوره دوره مسابقات توی تای کیک بوکسینگ در انزلی به‌صورت تک مسابقه برگزار شد که تیم ایران توانست بر تیم منتخب حاشیه دریایی خزر با ترکیبی از بازیکنان ایرانی پیروز شود که این مسابقات با همکاری منطقه آزادانزلی در ۸ وزن و با حضور ۱۶ بازیکن به انجام رسید.

تسنیم از بندرانزلی،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.