تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1395 - 17:42
کد خبر : 8844

داعش برای ضربه به مسلمانان بویژه ایران تشکیل شده است

داعش برای ضربه به مسلمانان بویژه ایران تشکیل شده است

جارستان-نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از تشکیل داعش و گروه‌های تکفیری نشان دادن چهره‌ای خشن از اسلام است. داعش مسلمان نیست بلکه کفاری در لباس مسلمانان است. سید کاظم دلخوش در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در صومعه‌سرا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: گاهی اوقات برخی‌ در داخل کشور

جارستان-نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از تشکیل داعش و گروه‌های تکفیری نشان دادن چهره‌ای خشن از اسلام است. داعش مسلمان نیست بلکه کفاری در لباس مسلمانان است.

سید کاظم دلخوش در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در صومعه‌سرا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: گاهی اوقات برخی‌ در داخل کشور سوالاتی را مطرح می‌کنند و می‌گویند چرا پس از گذشت ۳۷ سال از انقلاب اسلامی علی‌رغم اینکه ما می توانیم با آمریکا دوستی داشته باشیم مردم ایران علیه آمریکا شعار سر می‌دهند و آمریکا را قبول ندارند و در برابر آمریکا ایستاده‌اند.

وی افزود: باید به کسانی که خیالشان نسبت به آمریکا خوش است گفته شود که آیا نمی‌دانید که پیش از انقلاب آمریکا ایران را به عنوان ژاندارم منطقه انتخاب کرده بود و در قبال خرید هر بشکه نفت قبل از انقلاب به قیمت ۳۲ دلار در شرایطی که زندگی مردم با کمترین هزینه سپری می‌شد ارزاق عمومی و اسلحه را در اختیار کشور قرار می‌دادند؛ چرا که تصورشان مبنی بر این بود که کشورهایی چون ایران اجازه ورود به عرصه تولید و در اختیار داشتن جوامع انسانی را نداشته باشند.

دلخوش با بیان اینکه جرقه انقلاب اسلامی توسط ملت مظلوم ما زده شد، خاطرنشان کرد: دشمن پیش از انقلاب نظامی را بر کشور ما تحمیل کرد که دارای امنیت سیاسی، اجتماعی، مالی، اخلاقی، نبود.

وی با بیان اینکه ملت ایران خواهان برخورداری از آرامش بودند تا با فکر و اندیشه، توان و استعداد خود کشور را آباد کنند، گفت: منشاء بسیاری از سختی‌ها و مشکلات کشور دخالت‌های بی‌جا استکبار است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر امروز خواهان زندگی در دنیا هستیم باید با سایر کشورها ارتباط داشته باشیم، تصریح کرد: حاکمیت نظام، رهبریت دینی نظام و تمام حرف امام راحل مردم بود. امروز نیز تمام بیانات مقام معظم رهبری در دفاع از حقوق مردم است.

وی با بیان اینکه دشمن با تحمیل هشت سال جنگ پس از انقلاب قصد تجاوز به دین و خاک ما را داشت، ابراز کرد: از خودگذشتگی و رشادت‌های شهدایی چون شهید فهمیده مانع تصرف وجبی از خاک کشور شد. پیروزی دوران دفاع مقدس مرهون رشادت‌های شهدا است.

دلخوش با بیان اینکه پیروزی ما در جنگ تحمیلی با توجه به حمایت و پشتیبانی کشورهای مختلف به صدام و برخورداری از ابزارآلات جنگی پیشرفته بدون حضور مردم و بسیجیان ممکن نبود، ابراز کرد: همواره شاهد تحمیل تحریم‌های مختلف از جانب آمریکا می‌باشیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی بیش از ۳۰۰هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است، گفت: مشروعیت نظام ما به رهبری دینی و مردم آن است. دلیل اینکه کشورهای مسلمان دنیا نمی‌توانند به پیروزی دست یابند نداشتن حکام خوب است.

دلخوش به هدف شکل‌گیری گروه‌های تکفیری و داعش اشاره کرد و گفت: داعش و گروه‌های تکفیری برای ضربه به مسلمانان بویژه ایران تشکیل شده‌ است. داعش مخفف دولت اسلامی عراق و شام است. داعش ۲۰۰هزار نفر را در انگلیس تحت فرماندهی آمریکا مورد آموزش قرار داده‌ است.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل داعش و گروه‌های تکفیری نشان دادن چهره‌ای خشن از اسلام است، ابراز کرد: داعش مسلمان نیست بلکه کفاری در لباس مسلمانان است و به غیرمسلمانان نیز رحم نمی‌کند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امنیت کشور را مدیون شهدای مدافعان حرم هستیم، گفت: شهدای مدافع حرم ادامه‌دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره نخستین شهید حرم صومعه‌سرا شهید”محمد اتابه” تصریح کرد: امروز مدافعان برای دفاع از مردم و کشور فراتر از مرزهای کشور رفته‌اند.

دلخوش با بیان اینکه اگر ملت ایران در برابر آمریکا ایستاده بواسطه ظلم‌هایی است که به این ملت شده است، افزود: امروز اگر ما در مقابل استکبار ایستاده‌ایم بدلیل اینست که نمی‌گذارند در ایران آرامش حاکم باشد و دست از دشمنی بر نمی‌دارند.

وی با بیان اینکه دفاع از حقوق ملت وظیفه هر مسئولی است، خاطرنشان کرد: هر گونه قصور و کوتاهی، کم‌کاری و بازیگری سیاسی خیانت به مردم است.

نماینده مرم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در پایان دغدغه مقام معظم رهبری را اشتغال و اقتصاد دانست و اظهار کرد: همه مسئولین باید در جهت رفع مشکل اقتصاد و اشتغال گام بردارند.
خبرگزاری ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.