تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1399 - 14:22
کد خبر : 88430

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان: مطالبات تامین اجتماعی گیلان از کارفرمایان نسبت به دوره قبل ۸ درصد رشد داشته است

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان: مطالبات تامین اجتماعی گیلان از کارفرمایان نسبت به دوره قبل ۸ درصد رشد داشته است

جارستان: در نشستی مشترک با حضور مدیران تامین اجتماعی گیلان و شرکت پوپلین تعیین تکلیف دیون بیمه ای مورد نقد و بررسی قرار گرفت . علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با مدیران شرکت پوپلین با تاکید بر اینکه این سازمان بصورت عمومی و غیردولتی و بدون بودجه دولت اداره می

جارستان: در نشستی مشترک با حضور مدیران تامین اجتماعی گیلان و شرکت پوپلین تعیین تکلیف دیون بیمه ای مورد نقد و بررسی قرار گرفت .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با مدیران شرکت پوپلین با تاکید بر اینکه این سازمان بصورت عمومی و غیردولتی و بدون بودجه دولت اداره می گردد که حق بیمه ها مهمترین منبع درآمدی برای ارائه تعهدات در آن میباشد افزود : بر اساس بیلان صادره در شعب تامین اجتماعی ، لغایت شهریورماه امسال کارفرمایان گیلانی بیش از ۹۱۴ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار هستند که این رقم نسبت به دوره پیشین یعنی تا پایان سال ۹۸ از ۸ درصد رشد برخوردار بوده و پیش بینی میگردد این رقم در حال حاضر نیز با همین میزان افزایش تا پایان سال به بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد . 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان را برای خود یک رسالت میدانیم ولی باید بپذیریم که انجام تکالیف قانونی از سوی کارفرمایان و تامین منابع برای جامعه هدف یک ضرورت اجتناب ناپذیر در سازمان تلقی میگردد . 

وی با اشاره به تعهدات ۳۵۰ میلیارد تومانی استان در بخش مستمری ها ، اظهار داشت : بیش از ۱۴۰ هزار بازنشسته ، ازکارافتاده و بازمانده چشم امیدشان به دریافت مستمری ماهانه ای است که پس از سالها پرداخت حق بیمه در سالهای پیری و شرایط اضطرار زندگی تامین کننده معیشت روزانه آنهاست . 

در این نشست که با حضور معاون منابع بیمه ای و رئیس اداره وصول حق بیمه تامین اجتماعی استان و جمعی از مدیران شرکت پوپلین برگزار شد وضعیت بازنشستگی سخت و زیان آور کارگران و پرداخت دیون سهم کارفرما جهت تعیین تکلیف آنها در اولویت قرار گرفت. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.