تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1399 - 11:10
کد خبر : 88412

شناسایی ۸۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در گیلان/ وضعیت کرونا بسیار شکننده است

شناسایی ۸۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در گیلان/ وضعیت کرونا بسیار شکننده است

جارستان به نقل از فارس؛ طبق گفته معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ بیمار کرونایی در این استان شناسایی و علیرغم روند ثبات در تعداد ابتلا ولی همچنان وضعیت بسیار شکننده بوده و با کوچک‌ترین غفلت موج جدید کودید ۱۹ در گیلان آغاز می‌شود. با اعمال محدودیت‌های کرونایی

جارستان به نقل از فارس؛ طبق گفته معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ بیمار کرونایی در این استان شناسایی و علیرغم روند ثبات در تعداد ابتلا ولی همچنان وضعیت بسیار شکننده بوده و با کوچک‌ترین غفلت موج جدید کودید ۱۹ در گیلان آغاز می‌شود.

با اعمال محدودیت‌های کرونایی و منع آمدوشد خودروها در کشور از اول آذرماه تاکنون آمارهای مرگ‌ومیر و افراد مبتلا شده به کووید ۱۹ در کشور هرروز کاهش‌یافته و تعداد افراد فوت‌شده براثر کرونا به زیر ۱۰۰ نفر رسیده و چند روزی است که این روند در کشور ادامه دارد.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ورود خودروهای غیر پلاک‌ بومی به شهرهای زرد، نارنجی و قرمز ممنوع و خودروها در صورت ورود به شهرهای قرمز و نارنجی به ترتیب با جریمه یک‌میلیون تومانی و ۵۰۰ هزارتومانی مواجه شده و این قانون تاکنون در کشور ادامه دارد.

با جدی گرفتن مصوبه ستاد ملی کرونا و همچنین همراهی مردم در بهتر اجراشدن این قانون اکنون دیگر هیچ شهر قرمزی در کشور وجود نداشته و تمامی شهرستان‌ها در وضعیت زرد کرونایی هستند و طبق گفته‌های سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا ۱۸ شهرستان نارنجی در کشور وجود دارد که از این میزان ۱۵ شهرستان مربوط به مازندران و سه شهرستان مربوط به استان گیلان است.

بنابر اعلام معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان وضعیت این استان علیرغم روند ثبات در تعداد ابتلا ولی همچنان بسیار شکننده بوده و با کوچک‌ترین غفلت موج جدید کودید ۱۹ در گیلان آغاز می‌شود.

طبق گفته مسعود نوروزی در ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ بیمار کرونایی در گیلان شناسایی و اکنون ۴۴۵ فرد مبتلا به این ویروس منحوس در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.