تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399 - 18:33
کد خبر : 87998

رژه شناورهای دریایی بندرگاه انزلی در سالگرد ورود امام به میهن

رژه شناورهای دریایی بندرگاه انزلی در سالگرد ورود امام به میهن

در نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی شناورهای دریایی در بندرگاه انزلی برابر نماینده عالی دولت در این شهرستان ، امام جمعه و فرماندهان نظامی و انتظامی به حرکت در آمدند. به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح یکشنبه شناورهای نیرو های دریایی ، نظامی، انتظامی و سازمانهای حوزه دریایی در حوضچه

در نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی شناورهای دریایی در بندرگاه انزلی برابر نماینده عالی دولت در این شهرستان ، امام جمعه و فرماندهان نظامی و انتظامی به حرکت در آمدند.

به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح یکشنبه شناورهای نیرو های دریایی ، نظامی، انتظامی و سازمانهای حوزه دریایی در حوضچه بلوار قدس بندرانزلی رژه رفتند.

به صدا درآمدن بوق کشتی ها در اداره بنادر و دریانوردی ، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه زنده یاد پاشایی و ادای احترام به شهداء در حرم شهدای گمنام از دیگر برنامه های امروز صبح در شهرستان بندر انزلی بود.

همچنین‌ فرماندار بندرانزلی ، امام جمعه و جمعی از روسای شهرستان با خانواده شهید جبار جباری از شهدای سال ۵۷ درگیری های اوایل انقلاب انزلی دیدار کردند.

دهه فجر امسال حدود ۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به مناسبت دهه فجر در شهرستان بندرانزلی به بهره برداری می رسد.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.