تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399 - 14:53
کد خبر : 87965

در سالجاری صورت گرفت: رشد ۱۲ درصدی بیمه شدگان گروه کارگران ساختمانی تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان

در سالجاری صورت گرفت: رشد ۱۲ درصدی بیمه شدگان گروه کارگران ساختمانی تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان

جارستان: در سالجاری بیش از ۳۵۰۰ کارگر ساختمانی به جرگه بیمه شدگان تامین اجتماعی گیلان پیوستند. علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر افزود: تعداد کارگران ساختمانی تحت پوشش تامین اجتماعی استان در پایان اسفندماه سال ۹۸ برابر با ۲۹۲۷۹ نفر بوده است که این تعداد با رشدی ۱۲ درصدی و

جارستان: در سالجاری بیش از ۳۵۰۰ کارگر ساختمانی به جرگه بیمه شدگان تامین اجتماعی گیلان پیوستند.

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر افزود: تعداد کارگران ساختمانی تحت پوشش تامین اجتماعی استان در پایان اسفندماه سال ۹۸ برابر با ۲۹۲۷۹ نفر بوده است که این تعداد با رشدی ۱۲ درصدی و جذب بیش از ۳۵۰۰ نفری طی نه ماهه لغایت آذر به ۳۲۸۳۸ نفر رسیده است . 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه در سالجاری شاهد افزایش ۳/۳ درصدی رشد بیمه شدگان اصلی تاکنون بوده ایم اظهار داشت : گروههای بیمه شدگان اجباری ، مشاغل آزاد و کارگران ساختمانی بیشترین سهم در میزان این افزایش را داشته اند . 

وی خاطر نشان ساخت : تا پایان آذرماه سالجاری تعداد ۴۳۷۵۹۳ نفر بیمه شده اصلی به اتفاق افراد تبعی خود حدود یک میلیون نفر از جمعیت یک میلیون و دویست و هشتاد هزار نفری تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان را تشکیل میداده اند . 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.