تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 - 18:02
کد خبر : 87870

گیلان عنوان برتر جشنواره کشوری نسیم همدلی را از آن خود کرد

گیلان عنوان برتر جشنواره کشوری نسیم همدلی را از آن خود کرد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: عنوان برتر بخش طراحی پوستر، عکس نوشته و تصویرسازی در جشنواره کشوری نسیم همدلی را یک گیلانی کسب کرد. سیاوش غلامی روز شنبه اظهار داشت: معصومه راه ور از استان گیلان موفق به کسب رتبه عالی جشنواره کشوری نسیم همدلی در بخش طراحی پوستر،

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: عنوان برتر بخش طراحی پوستر، عکس نوشته و تصویرسازی در جشنواره کشوری نسیم همدلی را یک گیلانی کسب کرد.

سیاوش غلامی روز شنبه اظهار داشت: معصومه راه ور از استان گیلان موفق به کسب رتبه عالی جشنواره کشوری نسیم همدلی در بخش طراحی پوستر، عکس نوشته و تصویرسازی شد.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه میزبانی جشنواره کشوری همدلی را بر عهده داشت، اضافه کرد: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ مهرورزی در شرایط شیوع ویروس کرونا و تاب آوری خانواده ها در شرایط شیوع بیماری کووید ۱۹ برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: روش های تطبیق زندگی با شرایط کرونایی ، تاثیرات کرونا بر زندگی افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان، راهکارهای افزایش دوستی و همدلی در میان افراد جامعه و اعضای خانواده، ترویج فرهنگ مهرورزی و همدلی ، مقابله با افسردگی و اختلالات روحی ناشی از قرنطینه و نقش جوانان در مقابله با کرونا از جمله موضوعات این جشنواره بود.

وی با بیان اینکه جشنواره نسیم همدلی با محوریت تولید محتوی در فضای مجازی ویژه اعضای کانون های دانشجویی، دانش آموزی، روستایی ، طلاب و شاخه آزاد جمعیت هلال احمر برگزار شد، افزود: طراحی پوستر و تصویرسازی، تولید پادکست و دکلمه خوانی، ساخت کلیپ، موشن گرافی و نماهنگ از دیگر بخش های جشنواره نسیم همدلی بود.

هلال احمر گیلان دارای افزون بر ۱۴ هزار عضو و داوطلب دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.