تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 23:09
کد خبر : 87726

کلاهبرداری با برنامه‌های جعلی افزایش فالوور در اینستاگرام

کلاهبرداری با برنامه‌های جعلی افزایش فالوور در اینستاگرام

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علی محمد رجبی، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا: برخی از کاربران به دنبال افزایش تعداد بازدید کننده و فالوور‌های خود در صفحه‌های شخصیشان هستند که در این بین با نصب برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های جعلی و نامعتبر که توسط سودجویان طراحی و

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علی محمد رجبی، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا: برخی از کاربران به دنبال افزایش تعداد بازدید کننده و فالوور‌های خود در صفحه‌های شخصیشان هستند که در این بین با نصب برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های جعلی و نامعتبر که توسط سودجویان طراحی و منتشر می‌شوند، اطلاعات شخصی شان به خطر می‌افتد و مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

کاربران با انجام این اقدامات شرایط اینستاگرام را نقض کرده و حساب خود را در معرض خطر قرار می‌دهند، ناگفته نماند که بیشتر فالوور‌های جدیدی که از این روش بدست می‌آورند، ربات‌ها یا حساب‌های جدیدی هستند که ممکن است فقط در عرض چند هفته شما را دنبال کنند و پس از آن دیگر جزء دنبال کنندگان شما نباشند.

خرید فالوور اینستاگرام از نظر فنی ایمن نیست. بهتر است به جای خرید دنبال کننده فیک و تقلبی از راه‌های معتبر و بهتر برای افزایش تعداد بازدید کنندگان خود استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.