تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 19:20
کد خبر : 87598

لزوم جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز

لزوم جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ بازرس ویژه وزیر کشور : با ساخت و سازهای غیرمجاز به شدت برخورد می شود. عمده ترین راهکارهای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق مختلف شهری و روستایی استان امروز در نشستی با حضور بازرس ویژه ی وزیر کشور در امور ساخت و سازهای غیر مجاز در رشت بررسی شد. بازرس ویژه

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ بازرس ویژه وزیر کشور : با ساخت و سازهای غیرمجاز به شدت برخورد می شود.

عمده ترین راهکارهای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق مختلف شهری و روستایی استان امروز در نشستی با حضور بازرس ویژه ی وزیر کشور در امور ساخت و سازهای غیر مجاز در رشت بررسی شد.

بازرس ویژه ی وزیر کشور در امور ساخت و سازها در این نشست با اشاره به وجود قوانین و مقررات لازم برای پیشگیری از اینگونه ساخت و سازها گفت: تحقق این هدف مهم در گرو اتخاذ وحدت رویه و عزم جدی مجموعه ی دست اندرکاران اجرایی و قضایی برای اجرای درست قانون و پرداختن به مقوله ی مهم پیشگیریست.

اسدالله هادی نژاد به اراده ی جدی مسئولان دستگاه قضا و وزارت کشور برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق مختلف شهری و روستایی کشور و برخورد با متخلفان حاشیه ساز در یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: نقش مجموعه ی دست اندرکاران اجرایی و قضایی برای نیل به حصول نتایج مطلوب در این حوزه ضرورست.

وی با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان گیلان ، بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از ساخت و سازهای بی رویه در حاشیه ی شهرها و مناطق روستایی تاکید کرد و افزود: گرچه شرایط گیلان در مقایسه با دو استان شمالی دیگر یعنی مازندران و گلستان مطلوب است، اما کوچکترین غفلت در عرصه ی ساخت و سازهای غیرمجاز و بدون مجوز می تواند چالشهای اساسی ایجاد کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.