تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 11:29
کد خبر : 87552

کشف ۳ هزارکیلوگرم آرد احتکار شده در آستانه اشرفیه

کشف ۳ هزارکیلوگرم آرد احتکار شده در آستانه اشرفیه

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم آرد جو و ۵۰۰ کیلوگرم آرد ذرت احتکار شده در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حمید محمدی نسب روز چهارشنبه اظهار داشت: این میزان آرد قاچاق توسط ماموران انتظامی از یک انبار واقع در روستای کارسیدان

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم آرد جو و ۵۰۰ کیلوگرم آرد ذرت احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی نسب روز چهارشنبه اظهار داشت: این میزان آرد قاچاق توسط ماموران انتظامی از یک انبار واقع در روستای کارسیدان این شهرستان کشف شده است.

وی ارزش آردهای احتکار شده را ۷۲۰ میلیون ریال اعلام و خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم ۲۷ ساله دستگیر و انبار مربوطه پلمب شد.

سرهنگ محمدی نسب در ادامه با اشاره به دستگیری یک سارق ۲۴ ساله در این شهرستان نیز گفت: این سارق دارای ۵ فقره سابقه سرقت از منازل مسکونی است .

به گفته وی از این سارق تعدادی لوازم مسروقه کشف و ۲ نفر مال خر مرتبط با وی نیز توسط ماموران انتظامی این منطقه دستگیر شدند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان ، با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.