تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 - 15:21
کد خبر : 87459

نشست خبری معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد

نشست خبری معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس کمیته ایثارگران کشور در ارتباطی تصویری با همه استانها از جمله گیلان گفت: ما هرچه داریم از شهدا داریم و تبلور انقلاب به خاطر خون پاک شهدا است، اگر در دفاع مقدس هم توفیقی حاصل شد به خاطر همین عزیزان بود. سردار سلیمانی افزود: اگر بعد از

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس کمیته ایثارگران کشور در ارتباطی تصویری با همه استانها از جمله گیلان گفت: ما هرچه داریم از شهدا داریم و تبلور انقلاب به خاطر خون پاک شهدا است، اگر در دفاع مقدس هم توفیقی حاصل شد به خاطر همین عزیزان بود.

سردار سلیمانی افزود: اگر بعد از ۴۲ سال شاهد ایستادگی و مقاومت در برابر بی عدالتی ها و نا هنجارهای دشمنان که در راستای متوقف کردن این موفقیت ها است هستیم به خاطر ترویج همین فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی در ادامه برنامه های این کمیته در دهه فجر را تشریح کرد و گفت:
مهمترین برنامه‌های عبارتند از: برگزاری میهمانی لاله ها در ۱۸ هزار گلزار شهدا در سراسر کشور،مراسم ویژه در بهشت زهرا با نام و یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی،یادواره ۳۵۰ شهید اهل تسنن در شهر بوکان،برگزاری مراسم شهدای کلیمی در مکان شهدای زرتشتی کلیمی و مسیحی با حضور مسئولین و تجلیل از شهدای زن و آزاده و جانباز که در ۳۲ استان برگزار خواهد شد و همچنین برنامه های بسیار دیگری که در سراسر استان ها برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.