تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 18:15
کد خبر : 87016

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان همه در پیشگیری از بلای خانمانسوز اعتیاد مسئولند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان همه در پیشگیری از بلای خانمانسوز اعتیاد مسئولند

جارستان به نقل از ایرنا؛ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر مربوط به یک ارگان و نهاد نیست و همه ارگان ها در پیشگیری از بلای خانمانسوز اعتیاد مسئولند. اسماعیل حیدری آزاد روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: در همین راستا فراهم آوردن کمیته توسعه

جارستان به نقل از ایرنا؛ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر مربوط به یک ارگان و نهاد نیست و همه ارگان ها در پیشگیری از بلای خانمانسوز اعتیاد مسئولند.

اسماعیل حیدری آزاد روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: در همین راستا فراهم آوردن کمیته توسعه مشارکت های مردمی، توانمندسازی و تقویت سازمانهای مردم نهاد، تبیین و شناسایی نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و تهدیدات حوزه مشارکت های اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین زمینه سازی برای بهره مندی از ظرفیت نخبگان ، ورزشکاران ، هنرمندان ، روحانیون و فعالان اجتماعی را در قالب سفیران اجتماعی مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد و زمینه سازی حضور شبکه های اجتماعی برای توسعه ظرفیت های مردمی از دیگر برنامه ها برای مبارزه با مواد مخدر است.

حیدری آزاد بیان کرد: از سوی دیگر با توجه به حمایت استاندار گیلان و معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس کمیته مشارکت ها و همچنین مشارکت همه دستگاه ها با برنامه های مردم محور و مردم پایه، در همه امور مربوط به حوزه مبارزه با مواد مخدر گام خواهیم برداشت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان خاطرنشان کرد: سوء مصرف مواد مخدر پس از تصادفات بیشترین میزان مرگ و میر را دارد و این در حالی است که در ناهنجاری هایی همچون طلاق ، کودک آزاری، نزاع و جرایم مالیاتی، مواد مخدر نقش پر رنگی دارد و با ریشه کنی آن ، این ناهنجاری ها در کشور به شدت کاهش خواهد یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.