تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 16:59
کد خبر : 87013

بیش از سه میلیون مترمکعب در گیلان برفروبی شد

بیش از سه میلیون مترمکعب در گیلان برفروبی شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: از عصر چهارشنبه تا کنون سه میلیون و ۳۶۰ هزار و ۵۵۰ متر مکعب برفروبی در راه های استان انجام شده است. فریبرز مرادی روز پنجشنبه اظهار داشت: همچنین راهداران از روز گذشته تاکنون در گیلان به ۳۸ خودروی گرفتار

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: از عصر چهارشنبه تا کنون سه میلیون و ۳۶۰ هزار و ۵۵۰ متر مکعب برفروبی در راه های استان انجام شده است.

فریبرز مرادی روز پنجشنبه اظهار داشت: همچنین راهداران از روز گذشته تاکنون در گیلان به ۳۸ خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کردند .

وی با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف در استان گفت: حدود ۶۰۰نفر از راهداران در قالب ۶۰اکیپ با ۳۵۱دستگاه ماشین آلات در ۲۵راهدارخانه ثابت و سیار برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف مستقر شدند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این ۲۰ دستگاه ماشین آلات بخش خصوصی نیز در این عملیات راهداری مشارکت داشتند.

مرادی با اشاره به بارش برف از بعدظهر دیروز در محورهای کوهستانی و از غروب و شب در جلگه گیلان افزود: با تمهیدات انجام شده ، مکان های انباشت شن و نمک و محل استقرار اکیپ های راهداری در نظر گرفته شده بود که در همان مکان های برف گیر قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: ارتفاع برف در مناطق کوهستانی به بیش از ۶۰ سانتی متر و در جلگه تا ۴۰ سانتی متر در زمان فعالیت این سامانه بارشی از روز گذشته رسیده است.

وی گفت: هم اکنون بارش برف در برخی نقاط ادامه دارد اما با تلاش بی وقفه راهداران نامی محورهای اصلی، شریانی و فرعی باز و تردد در آنها جریان است..

مرادی خاطر نشان کرد: هموطنانی که در محورها تردد می‌کنند مجهز به زنجیر چرخ باشند ؛ ضمن آنکه اگر ابتدای صبح قصد تردد داشته باشند بهتر است آن را به دلیل یخبندان به ساعت های میانی روز موکول کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان تاکید کرد: رانندگان قبل از حرکت و تردد در محورهای استان برای اطلاع از آخرین وضعیت راهها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان تماس بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.