تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 12:31
کد خبر : 86978

۲۷۰ دانش آموز با نیازهای ویژه در گیلان تبلت دریافت می کنند

۲۷۰ دانش آموز با نیازهای ویژه در گیلان تبلت دریافت می کنند

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان گفت: سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور هزینه خرید تبلت برای آموزش ۲۷۰ دانش آموز با نیازهای ویژه استان را پرداخت کرده است. رقیه کریمی روز سه شنبه اظهار داشت: در مراحل خرید تبلت برای ۲۷۰ دانش آموز با نیازهای ویژه در گیلان هستیم

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان گفت: سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور هزینه خرید تبلت برای آموزش ۲۷۰ دانش آموز با نیازهای ویژه استان را پرداخت کرده است.

رقیه کریمی روز سه شنبه اظهار داشت: در مراحل خرید تبلت برای ۲۷۰ دانش آموز با نیازهای ویژه در گیلان هستیم که پس از خریداری در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: با تامین این تعداد تبلت برای دانش آموزان با نیازهای ویژه، ۲۷۰ دانش آموز دیگر آموزش و پرورش استثنایی گیلان از این وسیله برای آموزش محروم هستند که به یاری خیرین نیاز است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ دانش آموز با نیازهای ویژه در گیلان از آموزش محروم نیست، خاطر نشان کرد: بسته های آموزشی در اختیار دانش آموزان محروم از آموزش مجازی قرار می گیرد که این اقدام از ابتدای سال تحصیلی جدید انجام گرفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان یادآور شد: تاکنون ۴۶ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند با کمک خیرین و فرهنگیان به ارزش ۱۳۸ میلیون تومان در اختیار دانش‌ آموزان با نیازهای ویژه استان قرار گرفته است.

۲ هزار و ۱۵۰ دانش آموز با نیازهای ویژه در استان گیلان تحصیل می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.