تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 10:10
کد خبر : 86960

دلخوش: هیئت‌رئیسه مشکلات مردم در بورس را بررسی کند

دلخوش: هیئت‌رئیسه مشکلات مردم در بورس را بررسی کند

سید کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکری آیین‌نامه‌ای خطاب به هیئت رئیسه گفت: کسانی که به سازمان بورس کشور اطمینان کردند امروز دچار چالش و مشکل هستند. هیئت رئیسه پارلمان جلسه‌ای در مجلس بگذارد و بخش نظارتی مجلس را تقویت کند تا وضعیت کسانی که وارد بورس شده‌اند، مشخص

سید کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکری آیین‌نامه‌ای خطاب به هیئت رئیسه گفت: کسانی که به سازمان بورس کشور اطمینان کردند امروز دچار چالش و مشکل هستند. هیئت رئیسه پارلمان جلسه‌ای در مجلس بگذارد و بخش نظارتی مجلس را تقویت کند تا وضعیت کسانی که وارد بورس شده‌اند، مشخص شود.

او ادامه داد: در فصل سرما هستیم؛ هیئت رئیسه مجس ستاد مدیریت بحران را به مجلس فرا بخواند تا برف و باران مردم را غافل گیر نکنند.

دلخوش بیان کرد: مشکلات و بحث وضعیت معلمان پیش‌دبستانی و همسان‌سازی‌ها در قانون برنامه پیش‌بینی شده بود؛ فاصله ۱۰ درصدی با نفر بعدی در پرداخت همسان‌سازی‌ها رعایت شود.

این نماینده افزود: هیئت رئیسه موضوع بیمه کشاورزان در استان‌های شمالی را پیگیری کند.

در ادامه علی نیکزاد نایب رئیس دوم مجلس که اداره صحن را بر عهده داشت خبر داد: کمیسیون اقتصادی، وزیر اقتصاد و رئیس بورس را برای بررسی مشکلات بورس و اقتصاد دعوت کرده است. مردم بدانند کسانی که مردم را به بورس دعوت کردند، باید پاسخگو باشند، توپ در زمین مجلس نیفتد. رئیس مجلس، کمیسیون اقتصادی، هیئت رئیسه و اکثر قریب به اتفاق نمایندگان موضوع بورس را پیگیری می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.