تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 - 15:05
کد خبر : 86782

به منظور افزایش سطح همکاری صورت پذیرفت: نشست هم اندیشی با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان

به منظور افزایش سطح همکاری صورت پذیرفت: نشست هم اندیشی با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان

جارستان: طی نشستی با حضور مهندس کریم رحمتی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و مهندس حسن مقتدر مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع برق گیلان و مهندس فریبرز مرادی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، شرایط همکاری دو سازمان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. در این نشست کریم

جارستان: طی نشستی با حضور مهندس کریم رحمتی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و مهندس حسن مقتدر مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع برق گیلان و مهندس فریبرز مرادی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، شرایط همکاری دو سازمان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در این نشست کریم رحمتی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح تعدیل روشنایی معابر در سطح استان در خیابان های اصلی شهر، چراغ های معابر بصورت یک درمیان روشن هستند و طی این طرح ۱۰۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر مورد تعدیل قرار گرفته و در مجموع ۱۵۷۵ کیلووات صرفه جویی صورت پذیرفته است.

وی افزود: روشنایی معابر پارک ها و فضاهای سبز نیز مورد تعدیل قرار گرفته و طی نشست های متعدد با صنایع مقرر شده است با برنامه های مدون در راستای کاهش مصرف گام برداشته شود.

در این نشست مقرر شد روشنایی معابر اتوبان ها و جاده های بین شهری که جز مناطق حادثه خیز نیستند مورد تعدیل قرار گیرند و همچنین روشنایی غیر ضروری بیلبوردهای تبلیغاتی و همچنین تونل های بزرگراه ها در راستای مدیریت مصرف برق و به شرط عدم وارد آمدن آسیب به سلامت مردم خاموش شوند.

گفتنی است روشنایی معابر در حوزه استحفاظی شهرها بر عهده شرکت توزیع نیروی برق گیلان و در راه ها و اتوبان های بین شهری به عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.